restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

המשותפת דורשת מהשרה כהן לחזור בה מהחלטתה להסיר את תאמר נפאר מתכנית חינוכית

24 בפברואר 2022

השרה לשוויון חברתי מירב כהן (יש עתיד) הורתה השבוע לרשות לקידום מעמד האישה להסיר מהפעלה חינוכית לבני נוער סרטון בהשתתפות המוזיקאי תאמר נפאר, המזדהה כפלסטיני. הסרטון, שהופק במסגרת קמפיין נגד אלימות כלפי נשים, הוסר לאחר פניות של עמותת הימין הקיצוני “בצלמו”. חברי הכנסת של “הרשימה המשותפת” פנו אתמול (רביעי) לשרה כהן ודרשו ממנו להפוך את החלטתה להסיר את הראפר נפאר מתכנית חינוכית בערבית לתנועות הנוער.

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) כינה את החלטת השרה כהן “כניעה להסתה גזענית”. לדבריו, “החלטת השרה לשוויון חברתי להשתיק את הקמפיין למען שוויון מגדרי בכיכוב תאמר נפאר, היא כניעה מבישה להסתה הגזענית של הימין הקיצוני. פנינו לשרה כדי להחזיר את הקמפיין. בשביל קמפיינים משפיעים בערבית צריך להביא אנשים שמייצגים את הציבור הערבי, לא את התפיסות הגזעניות של ‘בצלמו’ ואם תרצו”.

חברי הרשימה המשותפת כתבו במכתב לשרה כהן כי “תאמר נפאר הוא קול חשוב ואמיץ נגד אלימות ובעד שוויון, שהשתקתו בשל הסתה מגמתית היא ניצחון לגזענות ולקיצוניות על פני ערכי השוויון והסובלנות. אנו קוראים לך להפוך את ההחלטה להפסיק את קידום הקמפיין לשוויון מגדרי בכיכוב נפאר, ואף להמשיך לקדמו ביתר שאת. עוד אנו קוראים למשרד לשוויון חברתי להפיק קמפיינים נוספים בשפה הערבית, ולפעול לשלב בהם דמויות משפיעות ומרכזיות לציבור הערבי”.

מוקדם יותר התייחסה יו”ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) לנושא ואמרה כי “הכניעה של השרה מרב כהן לדרישות הימין להשתיק את תאמר נאפר היא מבישה”. עוד אמרה תומא-סלימאן “שמישהו יסביר לשרה ששוויון זה לא להפוך את כולם לזהים. תאמר נאפר מוערך כי הוא מבטא את העמדות שלו, ואת העמדות של הציבור שלנו. תפסיקו את הצנזורה הפוליטית”.