restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הנהלת אוניברסיטת חיפה אסרה להפיץ כרוז של חד”ש לציון יום הנכבה

9 במאי 2017

הנהלת אוניברסיטת חיפה הודיעה אתמול (שני) לראשי תא חד”ש במוסד כי היא אוסרת עליהם לחלק כרוז בו מופיע הביטוי “טיהור אתני” לקראת טקס יום הנכבה באוניברסיטה שנערך אמש. העלון כלל הזמנה להשתתף בטקס שארגנו אנשי תא חד”ש באוניברסיטה ובתחתית נכתב כי במסגרת הטקס תיערך “תערוכת תמונות של כפרים וערים שעברו טיהור אתני ב-1948 “.

marwan

הכרוז שהנהלת אוניברסיטת חיפה אסרה על הפצתו

 

דיקנית הסטודנטים פרופ’ ג’ני קורמן כתבה למארגנים כי היא מאשרת לקיים את התערוכה המתוכננת בתוך אולם, וכי תאשר את הפצת העלון בכפוף להסרת הביטוי “טיהור אתני”.  קורמן ציינה כי “מדובר בביטוי, על הקונוטציה החמורה שבו, שעובר את סף הסיבולת גם במוסד המכבד את חופש הביטוי והוא עשוי, בוודאות קרובה, לזעזע את אמות הסיפים של הסדר הציבורי והסובלנות ההדדית בקהיליית האוניברסיטה”.

למרות האיסור, את פני המשתתפים בכנס שנערך אמש קידמה תערוכת תמונות עם כיתובים המציינים את “הטיהור האתני בבני העם הפלסטיני שחיו על אדמתם”. חבר הכנסת לשעבר מוחמד ברכה, יו”ר ועדת המעקב של האזרחים הערבים בישראל, נאם באירוע והתייחס, בין היתר לשביתת הרעב של האסירים הפלסטינים בבתי הכלא בישראל.  “אנו אומרים להם ‘אתם לא לבד’. הסרטון של ברגותי אוכל זו תעמולה של ישראל”.

יצוין שאנשי התנועה הפשיסטית “אם תרצו” דרשו לאסור על הקיום הכנס, שאכן נערך ללא הפרעות. כתריסר אנשי “אם תרצו” יחד עם תומכי תנועת הליכוד באוניברסיטה הפגינו אתמול בסמוך לאירוע, אך התפזרו בתום מחאתם – ללא אירועים חריגים.