restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

בפייסבוק פורסמה הסתה לרצח ראש עיריית נצרת לשעבר, ראמז ג’ראייסי

11 בינואר 2014

צעיר בן 18 מנצרת נעצר אמש (שישי) בחשד כי פרסם בפייסבוק תמונות ומודעות המסיתות לרצח אחד מראשי חד”ש בעיר, ראש העיר לשעבר ראמז ג’רייסי. החשוד הודה בחקירתו בחשדות המיוחסים לו, וההערכה היא כי ביצע את המעשים על רקע מעשי הבריונות נגד פעילי חד”ש ומק”י שנעשו בשבועות האחרונים בעקבות הבחירות לראשות העיר. הערב יובא הצעיר להארכת מעצר בבית המשפט.
hate_jaraisy

אתמול הופצה ברשתות החברתיות קריקטורה בה נראה אדם היורה בראשו של ג’ראייסי. בכיתוב שמופיע בקריקטורה נכתב “עדיף על הסחבת מבית המשפט”. מבדיקה עולה כי זוהי קריקטורה שצוירה בעת תפיסתו והירצחו של מנהיג לוב לשעבר, מועמר קדאפי, במטרה להביע תמיכה במורדים שחיסלו את הרודן. בקריקטורה שהופצה היום הוחלף ראשו של קדאפי בראש של ג’ראייסי כשלידו ספר הכתוב עליו “חד”ש”.

ג’ראייסי וחד”ש הגישו תלונה במשטרה שפתחה בחקירה. כאמור, אמש הודיעה תחנת נצרת על מעצרו חשוד בן 18 שהודה בהכנת הקריקטורה והפצתה. במשטרה הודיעו גם על מעצרו של חשוד נוסף בחשד לירי לעבר ביתו של מזכיר חד”ש, דחיל חאמד, בעיר לפני מספר ימים. בפגישה שנערכה בשבוע שעבר בהשתתפות פעילי חד”ש ומק”י מאזור המרכז התריע ג’ראייסי, שקבוצות בריונים מנסות להשליט בעיר אווירה של טרור והפחדה. אולם פעילי חזית נצרת אינם נרתעים וממשיכים במסורת של שיתוף פעולה והידברות, של ניקיון כפיים ויושר אישי. ג’ראייסי הוסיף, כי המשטרה הגדירה אותו כמי שנמצא בדרגת האיום הגבוהה ביותר, ולכן בצאתו מביתו הוא מלווה במאבטח אישי וגם בשוטרים.

מק”י וחד”ש תבעו מהמשטרה לפעול באופן מידי כדי להביא את האחראים לדין וקראו לכל הרשימות והמפלגות בעיר, לרבות רשימתו של ראש העיר המכהן עלי סלאם להוקיע את המעשה. יצוין שביום שני הקרוב ידון בית המשפט המחוזי בנצרת בערעור על תוצאות הבחירות שהגיש סלאם, בדרישה לפסול קולות בעד ג’ראייסי ולהוסיף לו 22 קולות. ההכרעה בערעור תהיה השלב הסופי במישור המשפטי שנמשך מאז הבחירות. ביום רביעי נפתחו, בהוראת בית המשפט 47 מעטפות שנפסלו – 42 מתוכן מהקלפי לבעלי מוגבלויות. לאחר פתיחת המעטפות הצליח ג’ראייסי לסגור את פער 22 הקולות שהיו לטובת סלאם, ורשם לזכותו יתרון של תשעה קולות. התוצאות נמסרו לבית המשפט המחוזי שכאמור יכריע בתוצאה לאחר הדיון בערעור האחרון שעדיין תלוי ועומד בפניו.
עוד בנושא