restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסתיימה שביתת הנמלים; חילוקי דעות בנושא ההפרטה

6 בינואר 2011

השביתה בנמלי אשדוד, חיפה ואילת הסתיימה ביום חמישי, ה-6 בינואר. זאת, לאחר שההסתדרות הגיעה לסיכומים עם האוצר על מתן תוספת שכר לעובדים בשעות לילה המאוחרות. על פי הסיכום, עובדי הנמלים יקבלו תוספת שכר של 6% לתקופה של שנתיים.

באוצר הסכימו גם לדרישה נוספת של ההסתדרות כך שעובדי דור ב’ שנקלטו בשנים 2004-2005 יקבלו תוספת של 5% מעבר ל-6% שנקבעו כעת, כלומר 11%. מדובר בתוספת השכר שניתנה לעובדי המגזר הציבורי בשנת 2008, אותה לא קיבלו אז העובדים בנמלים. באוצר הסכימו גם להגדיל את מספר ימי החופשה של העובדים, ואת מספר ימי המחלה שהם יכולים לפדות. יצוין שנושא הפרטת הנמלים עדיין במחלוקת בין הצדדים והוסכם להקים צוות עבודה משותף בנושא.

במקביל הסתיימה השביתה במפעל יוניליוור שפע ערד, שנמשכה 24 ימים ולוותה בעימותים קשים בין העובדים להנהלה. בהתערבות יו”ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, עו”ד אבי ניסנקורן, הושג הסכם בין הצדדים, על פיו 250 עובדי יוניליוור יקבלו תוספת שכר של 10% בפריסה לארבע שנים (2.5% לשנה). כן הוסדרו נושאים שבמחלוקת, כגון קליטת עובדי קבלן למפעל, מהלך שוועד העובדים התנגד לו כי הוא נועד לשבור את העבודה המאורגנת ואת להחליש את כוחו של הוועד מול ההנהלה.

ההסתדרות במרחב הנגב המרכזי הכריזה על סכסוך עבודה במפעל יוניליוור, לבקשת העובדים, כבר לפני שנה וחצי. בנובמבר האחרון הוכרז שוב סכסוך העבודה ולאחר תקופת “צינון” של שבועיים, העובדים פתחו בשביתה ובמשך כמה ימים אף התבצרו במפעל. לאחר שנציגיהם לא הגיעו להסכמות עם ההנהלה וגם התערבות בית הדין האזורי לעבודה בבאר שבע לא הועילה.