restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הסתיימה שביתת העובדים הסוציאליים; היו”ר ענבל חרמוני: ניצחון אדיר במאבק

22 ביולי 2020

הסכם בין האוצר לאיגוד העובדים הסוציאליים נחתם השבוע (22.7), וכך הגיעה לסיומה שביתה שנמשכה יותר משבועיים, במהלכה הפגינו אלפי עובדות ועובדים סוציאליים ברחבי הארץ. על פי הודעת האיגוד, הושג הסכם רפורמה חדש למבנה השכר ובחודש יולי 2021 תשולם הפעימה הראשונה לשכר המעודכן בסך של 200 מיליון שקלים. פעימה שנייה תהיה עם פתיחת הסכמי השכר במשק, העובדות והעובדים הסוציאלים יוחרגו ויקבלו פעימה שנייה ייעודית. עוד הוחלט על הסכם אבטחה ומוגנות מלא לעובדים בסך 70 מיליון שקלים שיוכנס לתקציב המדינה בכל שנה, וכי כל העובדות והעובדים יקבלו מענק קורונה לשנת 2021 בסך 9,000 עד 11 אלף שקלים לעובד.

יו”ר איגוד העובדים הסוציאליים, ענבל חרמוני, בירכה על ההסכם: “הובלנו ביחד מאבק אדיר, גאה ומלא השראה, שנסך בכולנו גאווה במקצוע שלנו ובעצמה שלנו. מאבק אדיר מגיע היום לסיומו עם ניצחון אדיר שלנו”, הודיעה חרמוני. “אנחנו יוצאות ויוצאים מכאן עם עתיד טוב יותר למקצוע שלנו, עם הישג שיירשם בדברי הימים של העבודה הסוציאלית בישראל”, הוסיפה.

גם ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) בירכה על ההסכם שהביא לסיומה של השביתה בשירותי הרווחה. “‏אני מברכת את העו”סיות על הניצחון החשוב שלהן. ההסכם שהושג ממלא את רוב הדרישות שלהן, וישפר את השירותים החברתיים בארץ”, מסרה תומא-סלימאן. “הניצחון הזה מראה שמאבק עובדים ועובדות נחוש ועיקש הוא האינטרס של כלל החברה”, הדגישה. יצוין כי שביתת העובדות הסוציאליות זכתה השבוע בתמיכה מצד 32 חברי כנסת מהקואליציה ומהאופוזיציה, שפנו במכתב לשר האוצר בדרישה כי יפעל באופן מידי לפתור את המשבר בשירותים החברתיים. המכתב הוא יוזמה משותפת של יושבי ראש השדולה למען העובדות והעובדים הסוציאליים בכנסת, תומא-סלימאן וח”כ ינון אזולאי (ש״ס).

הידיעה מתפרסמת בגיליון השבוע של “זו הדרך”