restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

העובדים בנמל חיפה יוצאים למאבק בהפרטה

17 במרץ 2010

ועדי העובדים בנמל חיפה פתחו בשביתה נגד הפרטת הנמל. ראשי הוועדים נדהמו השבוע כאשר קיבלו לידיהם את תשקיף הצעת המכר של המניות המוצעות למכירה של חברת נמל חיפה וכן הנפקתה לציבור בדרך של איגרת חוב.

בעקבות התשקיף, החליטו ועדי העובדים לנקוט במספר פעולות מיידיות. ביום חמישי, ה-17 במרץ, תתקיים ישיבת חירום של כל חברי הוועדים בנמל. לאחר מכן יכנסו חברי הוועדים את כל עובדי חברת נמל חיפה לאסיפת חירום על מנת להסביר להם את הסכנות הכרוכות לעתידם התעסוקתי בנמל בעקבות פרסום התשקיף.

מיד לאחר אסיפת העובדים, מתכננים עובדי נמל חיפה לבקר בישיבת דירקטוריון החברה, שאמורה להתחיל מחר בשעה 10:00, כדי להסביר ולהתריע גם בפני חברי הדירקטוריון על הסכנות הטמונות בתשקיף, וכן את היותם אחראים לתוכנו של תשקיף זה, בהיותם הגוף העליון האחראי על חברת נמל חיפה.

במכתב ששלחו חברי מזכירות עובדי נמל חיפה אל יושב ראש דירקטוריון נמל חיפה, בן ציון סלמן, נכתב: “עם קבלת טיוטת התשקיף לעיוננו אמש, אנו רואים בתוכנו הפרה בוטה וחד צדדית של הבטחה שלטונית – כלומר של משרד התחבורה – ותוך התעלמות מוחלטת מהסכמים קיימים. כתוצאה מתשקיף זה, אנו רואים פגיעה עתידית בזכויות העובדים ובשמירה על האיתנות הכלכלית והפיננסית של חברת נמל חיפה. בתשקיף גילינו ניסיונות להפעלת נמלים פרטיים ורציפים פרטיים, ניסיונות להפעלת חברות בנות ברציפי הנמל וכן שורה ארוכה של נושאים שאינם מקובלים עלינו וכלל ועיקר. יתרה מזאת, למרות הבטחות מפורשות שקיבלנו, לא התקיימו עמנו דיונים בנושאים הנ”ל. מכיוון שתשקיף זה מסכן את זכויות העובדים ואת עתידם התעסוקתי ומכיוון שהחל מיום ה-17 בפברואר איננו מחויבים לשקט תעשייתי -לפי ההסכמים הקיימים– בכוונתנו להסיק את המסקנות המתבקשות ולנקוט מהלכי מניעה, על מנת להגן על ציבור עובדי נמל חיפה”. עוד נמסר כי העתקים ממכתב זה נשלחו בין היתר ליו”ר ההסתדרות, עופר עיני, לשר התחבורה ישראל כץ ולשר האוצר יובל שטייניץ.