restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הפגנה באום אל-פחם: במקום לחפש את הרוצחים המשטרה מדכאת את המפגינים

11 בינואר 2021

מאות הפגינו אמש (ראשון) ליד הכניסה הראשית לאום אל-פחם, במחאה על האלימות והפשיעה בחברה הערבית ונגד אוזלת ידן של המשטרה וממשלת הימין, על כך מוסר הבוקר העיתון “אל-אתיאחד”. המפגינים קראו בין היתר “הדם שלנו אינו הפקר”. כוחות משטרה גדולים שהיו במקום מנעו את המשך המחאה וחסימת כביש 65 ופיזרו אותם אמצעות מתכז”ית, פרשים ותוך שימוש בגז מדמיע. שלושה צעירים תושבי העיר נעצרו.

לדברי תושב העיר, ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת): “אותה משטרה שמפקירה את חיי האזרחים הערבים ונותנת לרחובות שלנו להפוך לשדה קרב – ממשיכה לדכא באלימות שוב ושוב את המחאות של הציבור הערבי נגד הפשיעה והאלימות. זוהי מחאה לגיטימית ומתבקשת – על החיים של האזרחים הערבים נוכח הזעם הרב. אני קורא לכבד את זכות ההפגנה”.

מאוחר יותר רבים הגיעו לתחנת המשטרה עירון  ודרשו לשחרר את העצורים. בין הבאים לתחנה: ח”כ ג’בארין שמסר “בתחנת המשטרה יחד עם משפחות העצורים מההפגנה נגד האלימות והפשיעה. שניים מהם קטינים וכעת נחקרים, מעצר השלישי הוארך. זה מקומם ולא ייתכן שהמשטרה תעבוד שעות נוספות בדיכוי מפגינים, אבל תיתן יד חופשית לארגוני הפשע להשתלט על הרחוב הערבי”. לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) “הממשלה והמשטרה נלחמות נגד אלו שמוחים בצדק נגד ארגוני הפשיעה ודווקא בארגוני הפשיעה עצמם לא נוגעות. זו לא טעות זו מדיניות”.

גם ביום שישי האחרון הפגינו באום אל-פחם בעקבות ניסיון הרצח של ראש העיר לשעבר, ד”ר סלימאן אגברייה, שנורה ביום חמישי בעיר ומאושפז במצב קשה. לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “ניסיון הרצח של ד״ר סלימאן אגבריה ראש עיריית אום אל פחם מוכיח שכולנו מטרה לפשיעה בחברה הערבית. הפושעים משתלטים על עוד ועוד מוקדים בחברה והמדינה לא פועלת. אין שלטון ואין הגנה ברחובותינו – המשטרה והדרג הפוליטי רוצים בהפקרות הזו וחוסר המעש שלהם מסייע לארגוני הפשע”. על כך הוסיף יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) “ניסו לרצוח את ד״ר אגבריה ואין אזרח ערבי שלא חשוף לסכנה הרצחנית של ארגוני הפשע, והאדישות הפושעת של הממשלה היא שמאפשרת להם לחרב את החברה שלנו”.

סרטון – ההפגנה אמש באום אל-פחם: https://www.facebook.com/ofercass/videos/853003995535951