restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הפגנה בלוד בעקבות הרצח של דועאא אבו שרך; ביפו מחו נגד ההתנחלות בלב העיר

28 בספטמבר 2016

כמאה נשים וגברים הפגינו (26.9) בלוד בעקבות הרצח של דועאא אבו שרך, תושבת לוד בת 32, אם לארבעה ילדים (5-12), שנורתה בליל שבת למוות לעיני ילדיה בסמוך לאולם אירועים בעיר. ביום שישי התקבל דיווח על אישה פצוע מירי סמוך לאולם אירועים ברחוב בית”ר בלוד, בו נערכה חתונה בהשתתפות מאות אנשים. כאשר כוחות מד”א והמשטרה הגיעו, הם מצאו את רכבה של האישה, אולם היא פונתה באופן עצמאי במצב אנוש לבית החולים אסף הרופא, שם נקבע מותה.

על פי עדויות,  אלמוני שארב לאבו שרך בתום המפגש עם ילדיה, ירה בה בראשה מטווח קצר.החוקרים אספו ראיות מהמכונית בה נסעה האישה וכן אספו סרטוני אבטחה מכל האזור על מנת לבדוק אם ניתן לראות בהם את החשוד ברצח. במקביל המשטרה תחקרה חלק מהאורחים בחתונה, שטענו כי לא שמעו דבר ורק שיצאו החוצה ראו את המכונית ובה האישה ירויה.

lyd

ח”כ איימן עודה בהפגנה נגד רצח נשים שנערכה אתמול בלוד (צילום: אל אתיחאד)

 

בין משתתפי ההפגנה אתמול: יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), יו”ר ועדת המעקב העליונה של הציבורי הערבי, מוחמד ברכה וכן, פעילות ופעילי חד”ש ומק”י תושבי העיר. ח”כ עודה גם ביקר בבית משפחת המנוחה ומסר “אינני מצליח לדמיין את הזוועה שעברה על ילדותיה של דועאא אבו שרך שנהרגה מול עיניהן הטהורות והתמימות. הילדות מלמדות אותנו שיעור באנושיות דרך ציורי הפרידה לאימם, ציורים שמבטאים את דבקותם באהבה ובאנושיות. אמא שלהן נרצחה מול עיניהן רק כי היא אישה. רצח הנשים בחברה שלנו הוא אות קלון על כולנו ועלינו להישיר מבט פנימה כחברה ולצאת למערכה משותפת נגד האלימות והמנטליות שמאפשרת את המשך קיומו. מאבק נגד אלימות ולמען שוויון בין נשים לגברים, כי רק שוויון יכול לטפל בבעיות העומק מהן נוצרת התופעה הנוראית הזאת”. גם פעילי סיעת חד”ש בהסתדרות הגיעו אמש לבית משפחתה של אבו שרך כדי למסור את תנחומיהם.

כמו כן, ח”כ עודה יחד עם חברי הכנסת דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת) ותמר זנדברג (מרצ) השתתף אתמול בהפגנה שנערכה מול ההתנחלות הדתית שהוקמה בלב שכונה ביפו, ברחוב ציונה תג’ר. למקום הגיעו עשרות מתושבי הרחוב והסביבה, ערבים והיהודים, המוחים נגד הניסיון של גורמים קיצוניים מן הימין, הזוכים לתמיכת הממשלה, להתיישב בריכוזי אוכלוסייה – בייחוד ערבית. בתום ההפגנה ביפו כתב ח”כ עודה בדף הפייסבוק שלו “השתתפתי היום בהפגנה בלוד נגד רצח נשים על רקע הירצחה של דועאא אבו שרך, ובהפגנה ביפו נגד ההתנחלות האידיאולוגית החדשה שמנסה לדחוק החוצה את התושבים המקוריים. יפו, לוד ורמלה, הערים שהיו קדושות וגדושות בתושבים ובתרבות, הן היו המרכז. הנכבה כיסחה אותם עד שכמעט כל מה שנשאר אלה שכונות הסובלות מהזנחה ועוני קשה”.