restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הפגנות בגליל ובמושלש בגלל אזלת ידה של ממשלת הימין במיגור הפשע בחברה הערבית

13 בפברואר 2021

הפגנות רבות נערכו אתמול (שישי) בגליל ובמשולש בגלל אזלת ידן של ממשלת הימין והמשטרה במיגור הפשע בחברה הערבית, על כך מסר העיתון “אל-אתיחאד”. מאות בני אדם הפגינו מול תחנת המשטרה באום אל-פחם, זה השבוע החמישי,  במחאה נגד אוזלת יד המשטרה במיגור האלימות בחברה הערבית. הם קראו למפקד התחנה להתפטר בין היתר על רקע התבטאויות שלו בתקשורת. הפגנות נוספות התקיימו במקביל גם בטמרה ובבאקה אל-גרבייה, כפר קאסם, טמרה, כפר קרע ויישובים נוספים.

יצוין שפעילי חד”ש יצטרפו להפגנה שתתקיים הערב (שבת) בשעה 17:30 מול ביתו של השר לביטחון פנים, אמיר אוחנה ברחוב תובל 5, תל-אביב. ההפגנה תיערך כחלק מהמחאה נגד אוזלת היד של המשטרה וממשלת הימין בטיפול באלימות ופשיעה בחברה הערבית. תנועת עומדים ביחד תקים מאהל מחאה מול ביתו של השר אוחנה ואל הקריאה להפגנה הצטרפו אנשי תנועות המחאה קומי ישראל והבעלבתים.

המארגנים מסרו ש”המשטרה מפקירה את האזרחים הערבים. המשטרה נותנת יד חופשית לפשע המאורגן להשתולל בישובים הערבים. המשטרה נוהגת באלימות מופרזת וביד קלה על ההדק מול החברה הערבית. המשטרה מדכאת הפגנות לא אלימות באמצעים אלימים. המשטרה חוסמת דרכים כדי למנוע מכולנו לממש את זכותנו להפגין נגד אוזלת ידה במיגור הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. המשטרה לא עושה את עבודתה וכשהיא מנסה – זה עולה בחיים של חפים מפשע”.

“נמשיך למחות נגדה ונגד מי שממונה עליה – השר אמיר אוחנה, וכדי לדרוש מהממשלה מדיניות אחרת: של ביטחון אישי, של שוויון מלא, של השקעה בחינוך, ברווחה, במיגור העוני, ושל התמודדות עם מציאות האפליה שמייצרת את האלימות והפשע”, הדגישו.