restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרשות הפלסטינית מנעה הפגנת תמיכה בהתקוממות העממית בתוניסיה

20 בינואר 2011

הרשות הפלסטינית מנעה אתמול הפגנת תמיכה בהתקוממות העממית בתוניסיה – כך דיווח ביום חמישי, ה-20 בינואר, שליח העיתון הצרפתי “לה מונד” ברמאללה. על פי ידיעה אחרת שפורסמה בסוכנות הידיעות הפלסטינית “מעאן”, התכוונו פלגי השמאל הפלסטיני לקיים היום תהלוכות ועצרות בערים ובכפרים ברחבי הגדה, בסולידריות עם העם התוניסאי.

פעילי שמאל הגיעו אתמול לכיכר מנרה שבמרכז רמאללה בכווהת לקיים עצרת תמיכה בהתקוממות בתוניסיה, ומצאו במקום התקיימה עצרת נוספת, של תנועת הפתח, בתמיכה עם האסירים הפלסטינים. אנשי השמאל מסרו לכתב כי העצרת של פתח התכנסה בבהילות כדי לסכל את הפגנת השמאל. עם הגיעם למקום, קציני משטרה ושירותי הביטחון הפלסטינים הוציאו מידיהם של מפגיני השמאל דגלי תוניס וסיסמאות שנשאו.

בשיחה עם כתב “לה מונד” מסר דובר הרשות הפלסטינית, רסאן חטיב: “אירוע מצער שכזה לא היה צריך להתחרש ואנו מצטערים על כך. אם המפגינים יגישו תלונה למשטרה, נחקור את האירוע עד תום”. בהפגנה אמורים היו להשתתף גם צעירים פלסטינים שלמדו במוסדות ההשכלה הגבוהה בתוניסיה. לדבריהם ההוראה שלא לקיים את העצרת באה מהדרגים העליונים ברשות.