restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

הרשימה המשותפת דורשת הקמת ועדת חקירה ממלכתית בעקבות שימוש המשטרה ברוגלה פסגוס

7 בפברואר 2022

הרשימה המשותפת דורשת הקמת ועדת חקירה ממלכתית על שימוש המשטרה ברוגלה פסגוס. על כך מסר היו”ר ח”כ איימן עודה (חד”ש) אחה”צ (שני) בפתח ישיבת הסיעה בכנסת. ח”כ עודה התייחס לפרשה והבהיר: “(המפכ”ל לשעבר רוני) אלשיך העביר את השיטות של השב”כ למשטרה ורק ועדת חקירה ממלכתית בלתי תלויה יכולה להגיע לחקר האמת”.  חבר הכנסת אחמד טיבי הוסיף: “כאשר הרשויות צוטטו לפעילי זכויות אדם אף אחד לא פצה פה, השיטות האלה עברו מפה לשם. השחיתות כובשת, הרשימה מטילה צל כבד על המשטרה ומי שאישר למשטרה לעשות זה”.

יצוין העיתון “כלכליסט” חשף הבוקר את זהותם של חלק מיעדי המשטרה שאצלם הושתלה תוכנת הסייבר ההתקפי פגסוס של חברת אן-אס-או הישראלית. על פי העיתון, הושתלה התוכנה בטלפונים של פוליטיקאים, אנשי עסקים בכירים, מנכ”לי משרדים ממשלתיים, ראשי ערים, מנהלי חברות ענק, עיתונאים, מארגני מחאות של הנכים, בלפור או יוצאי אתיופיה, ואף יועצי ראש הממשלה דאז ובני משפחתו.

ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) תקף: “הריגלת וגם שיקרת? כך נחשף על המשטרה. כשטענתי לא מזמן בוועדת ביטחון הפנים שהמשטרה משקרת בחרה היו”ר להוציא אותי מהדיון וליישר קו עם השקרים. הפעם לא נאפשר להשתיק את הביקורת. דרושה ועדת חקירה”. לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “היום אנחנו נחשפים לצונאמי של ״הדבקות״ אנשי ציבור בפגסוס. עכשיו שרי הממשלה, שבשבוע שעבר הפילו את הצעתנו לוועדת חקירה, מבקשים אחת בעצמה. המשטרה והממשלה מזכירות לי אותו ילד שניסה לסתום החור בסכר באצבעו. הגיע הזמן שיתעשתו”.

יצוין שמליאת הכנסת דחתה ביום רביעי האחרון את ההצעה של חברי כנסת של הרשימה המשותפת להקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק שימוש של המשטרה בתוכנת פגסוס. ההצעה הוגשה בעקבות תחקיר “כלכליסט”, והקואליציה התנגדה לה בעקבות התנגדותו של השר לביטחון פנים עמר בר-לב.

עוד בנושא: