restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

השבוע ה-30 למחאה נגד נתניהו; בנו מאשים את הקומוניסטים כמי שעומדים מאחורי ההפגנות

17 בינואר 2021

כבכל מוצאי שבת, גם אמש (מוצ”ש) מחו אלפים נגד התנהלות ממשלת הימין וראש הממשלה בנימין נתניהו בהפגנות שנערכו ברחבי הארץ. רבים נצפו בגשרים ובצמתים מצפון עד דרום ורבים הפגינו מול בית משפחת נתניהו בקיסריה, מול המעון הרשמי ברחוב בלפור בירושלים ובתל-אביב. אלפים צעדו מגשר המיתרים שבכניסה לירושלים והצטרפו למוחים ליד מעון ראש הממשלה – לראשונה ללא התערבות המשטרה. 

בנס ציונה, שבה כל שבוע מפגינים מאוימים ולעתים מותקפים, הפגינו אתמול עשרות אנשים. מולם התייצבו כמה מתומכי נתניהו שגידפו אותם ואיימו עליהם. בסוף ההפגנה חלק מתומכי ראש הממשלה התקרבו למקום. בשלב זה אחד מהם ירק על המפגינים ואחר דחף אותם ונעצר. גם ברחבת המדיטק בחולון הפגינו, לאחר שבשבוע שעבר ארבעה חשודים תקפו את המוחים במקום ובהם פעילי מק”י וח”כ לשעבר תמר גוז’נסקי, בגז מדמיע. בית המשפט שחרר את הארבעה בתנאים מגבילים, ובמשטרה אמרו כי אחד מהם ניסה לשבש את החקירה.

מתנועת המחאה “קריים מיניסטר” נמסר לקראת ההפגנות שנערכו אמש: “נקעה נפשנו מהשלטון הכושל והמושחת של מי שלא מהסס לשקר ולהסית כדי לקושש קולות מאלה שנרמסו על ידו בשיטתיות. ביבי, רוח בלפור הפילה את ממשלתך הכושלת ורוח בלפור תנצח. נמשיך לחשוף את השקרים שלך ונפגין מולך כל מוצ”ש בבלפור – עד שתלך”.

יצוין שבנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, פרסום היום ציוץ בטוויטר ובו האשים את פעילי ברית הנוער הקומוניסטי (בנק”י) כמי שעומד מאחורי ההפגנות נגד שלטון הימין. “תראו מי מבין מארגני הפגנות בלפור – קבוצה קומוניסטית מעריצה של הרשות הפלסטינית”. על כך הגיבה ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) “פעילי בנק״י הם ההפך המוחלט של יאיר נתניהו – הוא פשיסט, הם קומוניסטים, הוא לאומן גזען, הם אינטרנציונליסטים, הוא יושב על הטוויטר, הם נאבקים ברחוב. סולידריות עם החברים הצעירים! אני גאה בכם”.