restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

השר גלנט מונע מח”כ כסיף לבקר את הסרבנים היושבים בכלא; יעתור לבג”ץ

9 באפריל 2024

ח”כ עופר כסיף (חד”ש) מסר אמש (שני) כי יעתור לבג”ץ תוך שבוע ימים אם תימשך מניעת ביקורים אצל סרבני כיבוש הכלואים במתקן צבאי. לדברי כסיף התנהלותו של שר הביטחון יואב גלנט, מהווה פגיעה משמעותית ובלתי סבירה בתפקודו וחובתו של חבר כנסת לפקח על רשות ממשלתית.

יצוין שכסיף ניסה בשבועות האחרונים לתאם ביקור אצל שלושה סרבני מצפון שנכלאו, אך בקשותיו לא קיבלו כל מענה ענייני. במכתב שנשלח לפרקליטות המדינה על-ידי עו”ד מיכאל ספרד צוין שהתנהלות שר הביטחון מגיעה על רקע דפוס של מניעה בפועל של ביקורי חברי כנסת בבתי הכלא הצבאים. לדבריו זו “מדיניות מכוונת ובלתי חוקית”, תוך התעלמות מהנחיות מפורשות של יועמ”שית הכנסת. “בשל העובדה שהעצורים בכלא הצבאי נשפטים לתקופות מחבוש בנות מספר שבועות, משמעות עיכוב המענה מלשכת השר הינה הלכה למעשה מניעת הביקורים”, הוסיף.

עו”ד ספרד הדגיש בפנייה: “הדבר חמור במיוחד שכן מדובר בבקשה של ח”כ מהאופוזיציה, ומשום שהכלואים אותם הוא מבקש לבקר הם סרבני מצפון שעמדותיהם וסירובם מעורר התנגדות קשה של רבים, ובוודאי של הצבא אשר שופט אותם, ואשר לפיכך עלולים להיות נתונים להתנכלויות. הפרקטיקה בה נוהג השר, של הימנעות ממענה ענייני לאורך זמן רב, עד אשר הבקשה לתאם ביקור לכלוא או כלואה קונקרטיים הופכת לחסרת רלבנטיות – היא חמורה ומהווה הפרה של הדין”.

עוד בנושא: https://zoha.org.il/127338