restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חד”ש סטודנטים: לא לקיים את יום הסטודנט במסגרת יום ירושלים

4 באפריל 2013

פעילות ופעילי חד”ש סטודנטים ירושלים מוחים/ות על קיום יום הסטודנט של האוניברסיטה העברית במסגרת יום ירושלים – הוא יום השנה לכיבוש מזרח העיר. אליאנה מחאמיד, מזכירת תא חד”ש, שיגרה מכתב ליו”ר האגודה יעל סיני בדרישה שתעביר את יום הסטודנט ליום אחר:

לכבוד יעל סיני,
יו”ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית,
ירושלים.

הנדון: יום הסטודנט באוניברסיטה העברית


ג.נ,
אני פונה אליך, בשם תא הסטודנטים שאותו אני מייצגת ובשמם של רבים מהסטודנטים הערבים והיהודים אשר מוחים על קשירתו וקיומו של יום הסטודנט באוניברסיטה העברית ב”יום ירושלים”.

מה שנקרא “יום ירושלים” או יום “איחוד ירושלים” הוא מכבסת מילים יפה לדבר האמתי שהאגודה מציינת בחגיגות יום הסטודנט – יום כיבוש ירושלים על ידי ממשלת ישראל בשנת 1967.

כעומדת בראש הנהגת הסטודנטים אשר חיה בעיר ירושלים ולומדת במגדל השן המשקיף על השכונות הפלסטיניות בעיר, אני מניחה שהזדמן לך לראות או לשמוע על פשעי הכיבוש שאותו אתם בוחרים לחגוג ולציין. כמה קילומטרים בודדים מקמפוס הר הצופים מתרחש טיהור אתני לשכונה שלמה בשיח’ ג’ראח בחסות בתי המשפט. אם לא תדרימו עד שיח’ ג’ראח תוכלו להסתכל מחלונות בניין אגודת הסטודנטים לחצר האחורית של הקמפוס – שכונת אלעיסאוייה ולראות כיצד כוחות הצבא עושים כעל נפשם ועוצרים מדי יום ולילה ילדים וילדות, שכל חטאם שהם לא רוצים לחיות תחת עוצר וכיבוש תמידי.

אני בטוחה שלאגודת הסטודנטים יצא לשמוע בתקופה האחרונה על התקיפות המזעזעות שחוו נערים, נשים וגברים פלסטינים ברחבי “ירושלים המאוחדת” רק בגלל היותם פלסטינים. על ההשפלה שהם עברו מצד תושבי העיר האחרים, על הקריאות הגזעניות במגרשי הכדורגל, על הפוגרומים המכונים “תג מחיר”, על גדר האפרטהייד, על סלילת כביש מהיר לחיבור ההתנחלויות לירושלים באמצע בית צפאפא – כך נראה הכיבוש וכך נראה “איחוד” העיר שאותו אתם בוחרים לחגוג.

היום, יותר מתמיד, על אגודת הסטודנטים לומר באופן הברור שירושלים המזרחית הינה חלק מהמדינה הפלסטינית העתידית ועליה לא להיות תפאורה שטחית למסע ההסברה שנותן לגיטימיות לכיבוש, על האגודה לנהוג כדרך מנהיגה ולא לתת יד לחגיגות הכיבוש והגזענות המתפשטות בעיר. די לכם לראות את הצעדות הגזעניות של נוער הגבעות ביום “איחוד ירושלים” על מנת להבין מה חשה האוכלוסייה הפלסטינית בעיר.

אנו רואים בחגיגות יום הסטודנט בתאריך זה, בראש ובראשונה הדרה ברורה של הסטודנטים הערבים מאירועי היום הזה שנועד לכלל הסטודנטים. מרביתם של הסטודנטים הערבים משלמים דמי רווחה שנועדו בין היתר למימון פעילות יום הסטודנט שלה הם זכאים, דמי רווחתם של הסטודנטים הערבים והיהודים המתנגדים להמשך כיבוש ירושלים לא יסבסדו את מסיבת יום ההולדת של הכיבוש הישראלי.

כתא של סטודנטים ערבים ויהודים בקמפוס, אנו לא נשתתף בחגיגות יום הסטודנט במידה ויתקיימו ביום כיבוש ירושלים המזרחית. כמו כן, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת שרבים יעשו כמונו. אנו דורשים בצורה חדה וברורה מאגודת הסטודנטים לייצג את כלל הסטודנטים ולחדול באופן מידי מתכניותיה לקיים את יום הסטודנט ביום כיבוש ירושלים המזרחית. אני מקווה שאגודת הסטודנטים בראשותך ובראשות תא אופק שאותו את מייצגת, תבחר לעשות כך ולקיים את יום הסטודנט במועד אחר על מנת שכלל הסטודנטים יוכלו להשתתף בו.

בברכה,
אליאנה מחאמיד
מזכירת תא חד”ש סטודנטים, ירושלים.