restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

דיונים בת”א ובחיפה על משבר האקלים

20 בינואר 2010

שני אירועי פוסט-קופנהאגן יתקיימו בתל אביב ובחיפה בקרוב. ב-31 בינואר, תארח חד”ש בת”א שולחן עגול על השלכותיה של הוועידה, וב-3 בפברואר יתקיים דיון של חוג אחווה בחיפה.

ועידת האקלים הבינלאומית בקופנהגן, שננעלה ב-19 בדצמבר, לא הניבה הסכם עולמי מחייב לצמצום פליטת גזי החממה ולהגבלת התופעה ההרסנית של ההתחממות כדור הארץ. שבועיים של דיונים, בהשתתפות ראשיהן של 120 מדינות, הבהירו כי בהתחזקות המודעות הציבורית לאקוטיות של בעיית האקלים והמחאות הציבוריות הגוברות היה כדי להוביל לכינוסה של הוועידה, אך לא לעדכון כזה של האמנה הבינלאומית בנושא האקלים, שיכלול מחויבויות ברורות להפחתת הפליטה של גזי החממה וכן מנגנון בינלאומי לפיקוח על הביצוע של ההתחייבויות. האינטרסים של תעשיות הנפט והרכב הכתיבו את התוצאה בקופנהגן.

על מנת לדון על תוצאות הוועידה ועל השלכותיה על ישראל והאזור, תארח חד”ש בתל-אביב שולחן עגול עם הפעילים הסביבתיים שהשתתפו באירוע הבינלאומי שנערך בחודש שעבר וגם כאלה שלא נסעו לשם – אבל יש להם מה להגיד בנושא חשוב זה. את שולחן העגול ינחה יו”ר השדולה סביבתית-חברתית של הכנסת, ח”כ דב חנין, הנמנה עם משתתפי הוועידה שנערכה בקופנהגן ובין היתר ישתתפו בו: ד”ר דבי מיר, מדענית סביבתנית בקריה האקדמית תל חי ויוסי אריה, יו”ר המכון לאנרגיה וסביבה. הדיון יתקיים ביום ראשון, 31 בינואר, בשעה 20:00 בגדה השמאלית, רחוב אחד העם 70. הכניסה ללא תשלום.

חוג אחווה בחיפה מזמין לדיון שיתקיים ביום רביעי, 3 בפברואר, בשעה 20:00, על שינוי האקלים ואנרגיה גרעינית. הדיון בהשתתפות מנהלת גרינפיס ישראל, שרון דולב והפיסיקאי פרופ’ קלמן אלטמן. הדיון ייערך בחוג אחווה, שדרות בן-גוריון 39, המושבה הגרמנית.