restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חולדאי הופך את תל אביב-יפו לדיסנילנד של תיירים וטייקונים

10 ביולי 2022

תנועת “אנחנו העיר” במועצת העיר ת”א-יפו מתנגדת לתכנית המתאר העירונית החדשה. לדברי חברת מועצת העיר שולה קשת “התכנית של רון חולדאי תהפוך את תל אביב-יפו לדיסנילנד של תיירים וטייקונים”.

תכנית המתאר העירונית קובעת את כללי המשחק בתכנון העירוני והנדל”ני בתל אביב-יפו. התכנית הקודמת הייתה הסיבה מרכזית למשבר מחירי הדיור בעיר – היא עודדה בנייה למגורים במגדלים, זירזה דחיקת אוכלוסיות מוחלשות, אפשרה שלא להקצות מספיק שטחי ציבור, ונתנה אור ירוק להסבת דירות מגורים למלונות. לדברי קשת “עכשיו באים חולדאי וחבריו, ובמקום לתקן את השגיאות של תכנית המתאר הנוכחית, מוסיפים שמן למדורת מחירי הנדל”ן”.

יצויין שסיעת “אנחנו העיר” עובדת בחודשים האחרונים להציג תכנית חליפית לדיור, “דיור עכשיו”, ופועלת להטמיע את העקרונות שלה בתכנית המתאר. “לצערנו, ראש העירייה חולדאי מנסה לסכל פעם אחר פעם את ההצעות שלנו, מטעמים פוליטיים קטנוניים. יו”ר וועדת התכנון מטעם חולדאי סירב לאפשר לי לדבר בדיון”, הוסיפה קשת.

לדבריה “‘אנחנו העיר’ מאמינה שיש דרך אחרת – אנחנו רואות את פאריס, את אמסטרדם, את וינה, ויודעות שאפשר אחרת. עירוניות טובה מאפשרת מפגש בין אנשים שונים, מאפשרת מפגש בין קהילות שונות, שומרת על המורשת ההיסטורית אבל גם יודעת להשתנות, לספק את מירב ההזדמנויות להתפתחות אישית, למוביליות חברתית, ומאפשרת את השונה והמיוחד. ולכן – הזכות לעירוניות, הזכות לחיות בעיר, אינה פריבילגיה, היא נדרשת כדי לקיים חברה בריאה ואת זה ראש העירייה לא מבין. מי שרוצים לשמור על האיכות העירונית של תל אביב-יפו, מבינים, שחייבים להחליף את חולדאי”.

על פי “אנחנו העיר” תכנית המתאר החדשה ממשיכה לצופף את העיר במגדלי יוקרה אנטי-סביבתיים ואנטי-עירוניים. “התכנית ממשיכה להתעלם מכריתת העצים המאסיבית בעיר, מתעלמת משיקולי איכות סביבה כתנאי למתן הטבות בזכויות בנייה, מאפשרת לצמצם את ההקצאות לשטחי הציבור, ולא קובעת עקרונות מחייבים לעיצוב הרחובות העירוניים”, הסבירו.