restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חינוך חינם לכל מגיל 0: בחד”ש תוקפים את התכנית של ליברמן לפגוע בהורים ובילדיהם

8 ביולי 2021

שר האוצר אביגדור ליברמן הודיע אתמול (רביעי) על החלת מיצוי כושר ההשתכרות כקריטריון לזכאות סבסוד מעונות יום לילדים. מעתה, יצטרכו שני ההורים לעבוד לפחות בחצי משרה או ללמוד לימודים מוכווני תעסוקה כדי להיות זכאים לסבסוד.

ההחלטה של שר האוצר הפוגעת בהורים ולידיהם, בייחוד אלה החיים בעוני, זכתה לגינוי חריף של חד”ש. ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) מסרה כי “הפגיעה שמתכננים ליברמן והאוצר בילדים מהציבורים המוחלשים ביותר במדינה צריכה להדאיג את כולנו. מה שנדרש הוא חינוך חינם מגיל 0 והזדמנות שווה לכל הילדים. מי שרוצה מדיניות ‘מעדיפה עובדים’ צריך לדאוג להעלאת שכר המינימום ולתנאים סוציאליים, ולא להתנקם בילדים, ממשלת שינוי לרעה כבר אמרנו?”

יו”ר הרשימה המשותפת ח”כ איימן עודה (חד”ש) הצטרף לביקורת על שר ליברמן וכתב: “המלחמה של ליברמן נגד העניים על גבם של החרדים תפגע באוכלוסיות הכי מוחלשות ותעמיק עוד יותר את הפערים הכלכליים”. עודה הציע: “במקום לשלול את הזכות לחינוך מילדים ומשפחות מעוטות יכולת – התשובה היא חינוך חובה חינם מגיל 0”. גם ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) תקף את תכניתו של ליברמן: “אני קורא לממשלה לשים את התכנית להפלות ילדים להורים חרדים על מריצות ולהשליכה למזבלה טובה. חינוך חינם מגיל 0 היא זכות יסוד המגיעה לכל הילדים ללא כל תלות בהוריהם. מוטב אם הממשלה תעמיק את הסבסוד ולא תשתמש בו ככלי להתנכלות פוליטית גזענית.”