restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: חבירת הרצוג לנתניהו – תרומה להמשך הכיבוש

13 במאי 2016

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) תקף במילים קשות את האפשרות שמפלגת העבודה תצטרף לממשלת הימין הקיצוני בראשות בנימין נתניהו. “בימים האחרונים מתרבים הדיווחים וההשערות סביב חבירתם של בוז’י הרצוג ומפלגת העבודה אל ממשלת נתניהו. אנחנו יודעים היטב שהרחבת ממשלת הימין תועיל ותשרת את נתניהו, תחזק את מדיניות הימין, מדיניות של העמקת הכיבוש, מדיניות של שיסוי, שנאה וגזענות אשר מופנית בעיקר נגד האזרחים הערבים, אך פוגעת גם באוכלוסיות רחבות אחרות”.

 

לדברי ח”כ עודה “כולנו יודעים מה יקרה בפועל ב’ממשלת אחדות’, בה נתניהו ימשיך להוביל את אותו הקו, והמחנה הציוני ישמש כעלה תאנה אל מול הלחץ הבינלאומי המתהדק סביב ישראל. המחנה הציוני מוכיח שוב שהוא אינו אלטרנטיבה למדיניות הנוכחית, הרצוג הינו צל חיוור של נתניהו, חקיין עלוב שחושב שבדרך זו הוא יכול לקושש קולות ולהשיג את השלטון”.

bibibuzi

נתניהו והרצוג לפני הבחירות – צילום מסך מערוץ 2

ח”כ עודה הדגיש “ברשימה המשותפת אנו גאים להיות האלטרנטיבה הערכית והמוסרית האמיתית לממשלת הימין, המציעה דרך של שותפות עמוקה בין הערבים והיהודים הדמוקרטיים בדרכנו אל השלום הצודק, הדמוקרטיה והצדק החברתי לכלל האזרחים, ערבים ויהודים כאחד”.

גם ח”כ מהליכוד, אורן חזן, מתנגד לממשלת ליכוד–עבודה אבל מסיבות אחרות. “אני חושב שאם תהיה ממשלת אחדות, מי שיהיה יו”ר האופוזיציה זה איימן עודה. הערבי בעל מתק השפתיים יישב עם ראש הממשלה ויקבל דיווחים על נושאים מדיניים וביטחוניים. זה לא נתפס. לו יכולתי לעצור את ממשלת האחדות, הייתי עושה זאת. אין לראש הממשלה מה לדאוג, כי אין באמת אופוזיציה בישראל. אנחנו שורדים ואין מה לדאוג”, אמר היום לאתר וויינט.