restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ איימן עודה: לא נתמוך בתקנות יו”ש לחיזוק הכיבוש בשטחים הפלסטינים

6 ביוני 2022

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש) תקף אמש (ראשון) את ראש הממשלה נפתלי בנט בעקבות האיגרת שפרסם ובה פנה ל”רוב הציוני הדומם”. לדברי עודה, הבחירה של בנט שלא לכלול את הציבור הערבי באיגרת נובעת מגזענות ומבטאת את העובדה שהממשלה רוצה לראות את האזרחים הערבים כ”נתינים”. באגרתו ציין בנט כי הממשלה בראשותו החליטה להכפיל את מספר המתנחלים ברמת הגולן ואף להקים שתי התנחלויות חדשות. עוד התגאה בנט בכך ש”השבנו את ריקוד הדגלים למסלולו המסורתי” ו”לא ויתרנו על סנטימטר מארצנו”. “האם זו מממשלת שמאל?” הדגיש.

“ראש הממשלה שלח איגרת רק לחלק מהאזרחים, רק לרוב הציוני – אין יותר גזענות מזה”, אמר יו”ר הרשימה המשותפת. “אין לזה אח ורע בעולם שראש ממשלה פונה רק לחלק מהאזרחים. ואיילת שקד שרה רק ליהודים וראש הממשלה פונה רק לחלק מהאזרחים – הם רוצים את הערבים נתינים”.

עודה הדגיש כי חברי סיעתו יתנגדו בהצבעה במליאה לתקנות המחזקות את כיבוש השטחים. “לגבי מנסור עבאס אין לי תקוות בכלל. אנחנו נצביע נגד תקנות יהודה ושומרון, נצביע אי אמון בממשלה, זו ממשלה רעה לגבי ירושלים – תראה מה קרה היום באל-אקצא ובמזרח ירושלים”. “יש לי הצעה”, המשיך עודה, “חוק שאוסר על נאשם בפלילים לכהן –  אנחנו נתמוך. יש רוב לכך בכנסת, אבל מפחדים מאיילת שקד. אני אומר לקואליציה: אל תפחדו משקד, אנחנו שישה ואז לא יהיה נתניהו ולא צריך לפחד מהדחליל הזה”.

“חמישה וחצי מיליון פלסטינים נאנקים תחת כיבוש קשה וזה לא אומר שיש נורמליזציה”, ציין עודה. “הנה, אפילו ב’בירה המאוחדת’ אי אפשר להניף את דגל ישראל בלי אבטחה. זה הורג ישראלים והורג פלסטינים. צריך לבחור בשלום ולסיים את הכיבוש”.

קראו עוד בנושא