restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה: ניצחון מזהיר של צבא הפיראטים; ועדת המעקב הכריזה על שביתה כללית 

31 במאי 2010

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, “בירך” הבוקר (ב’) את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שר הביטחון אהוד ברק, על מה שהגדיר “הניצחון המזהיר של צבא הפיראטים שלהם על משט החופש האזרחי”.

ח”כ ברכה הוסיף: “פשעיה של ממשלת הפיראטים בהרג כמה משתתפים במשט, מציבים את הממשלה מחוץ לקו הבינלאומי והאנושי. רודנים כמו ביבי וברק יימצאו את עצמם במקום הראוי להם במזבלת ההיסטוריה”.

בתוך כך הכריזה ועדת המעקב העליונה של האוכלוסייה הערבית בישראל הבוקר (ב’) על שביתת כללית מחר במחאה על הטבח במשתתפי המשט לעזה. יו”ר ועדת המעקב, מוחמד זיידאן, נמצא על הספינה ואת מקומו ממלא, ראש עיריית נצרת ומראשי חד”ש, ראמז ג’רייאסי שקרא לחקירה בינלאומית.

“יש לחקור את ממשלת ישראל וראשיה ולהביא אותם למשפט על פשעיהם. שום גוף בעולם לא היה מעז לחשוב על תפיסת מבצע הומניטרי”, הדגיש ג’רייאסי.