restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה וחנין הצטרפו לאחיות בבית הדין לעבודה: אין גבול לציניות של הממשלה

12 בדצמבר 2012

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה, וח”כ דב חנין הגיעו בערב שלישי, ה-11 בדצמבר, לתמוך במאבק האחיות בדיון בבית הדין לעבודה בתל אביב. “באנו לפה להשמיע את קולו של הציבור הישראלי הרחב שעומד לצד האחיות במאבקן הצודק”, אמרו הח”כים. “כל אדם שהיה מאושפז בבית חולים יודע עד כמה הן מסורות, כמה התנאים בהם הן עובדות הם בלתי אפשריים, וכמה המאבק הזה הוא לא רק על זכויותיהן אלא על הבריאות של כולנו”.

עוד אמרו חברי הכנסת: “אין גבול לציניות של הממשלה: נציגיה טוענים שאי אפשר להידבר עם האחיות בגלל הבחירות. אבל הבחירות לא הפריעו לממשלה לצאת למלחמה, לתת הטבות מס חדשות לטייקונים בדמות הרווחים הכלואים, ולהחליט על בניית אלפי דירות בהתנחלויות. לא נשלים עם ניסיונה של ממשלת נתניהו לפרק את מערכת הבריאות הציבורית”.

ביום רביעי, ה-12 בדצמבר, פרסמה חד”ש את תמצית תוכנית הבריאות שלה:

תמצית תוכנית חד”ש לבריאות שוויונית:
1. שיקום מערכת הרפואה הציבורית כמערכת שוויונית ונגישה; ביטול התכניות להפרטת בתי-החולים ובריאות הנפש; הלאמת שירותי הבריאות שהופרטו (כולל רפואה מונעת ואחיות בתי הספר).
2. הפעלת תוכנית חירום כוללת לחיסול הפערים במדדי הבריאות בין מרכז לפריפריה, ובין תושבים ערבים לתושבים יהודים.

3. הנהגתו מחדש של “המס המקביל” על המעבידים (בגובה של 5% מהשכר) , ואשר יהיה מיועד כולו למימון שירותי הבריאות הציבורית;

4. מילוי קפדני של התחייבות הממשלה להשלמת המימון הדרוש ליישום חוק ביטוח בריאות ממלכתי.

5. ביטול תשלומי כל ההשתתפות בשירותי הרפואה המונעת, בביקור אצל רופא ובתרופות שבסל; הכללת בריאות השן והביטוח הסיעודי בסל הבריאות.

6. קביעת מנגנון לעדכון קבוע בחוק של 2% בשנה לסל הבריאות, תוך מתן מענה להזדקנות האוכלוסייה ולשינויים הטכנולוגיים, לרבות להכללתן של תרופות חדשות.

7. הבטחת מקומות אשפוז הולמים לכל החולים הסיעודיים וחיסול תור הממתינים.

8. שכר ראוי ותנאי עבודה ראויים לרופאים, לאחיות, למתמחים, לעובדי הסיעוד ולכלל עובדי מערכת הבריאות.

ח”כ חנין אמר עם פרסום עיקרי התוכנית: “שביתת האחיות היא רק סממן למשבר העמוק במערכת הבריאות הציבורית. שנים של מדיניות דיאטה תקציבית רצחנית גרמו לפגיעה קשה בבריאות המערכת. שביתת הרופאים הממושכת לא הצליחה להוביל לשינוי הגדול הנדרש. עכשיו האחיות יצאו למאבק לא רק כדי להגן על זכויותיהן אלא כדי להילחם על מערכת הבריאות הציבורית בכללותה. נדרש כאן שינוי יסודי ורחב, מדיניות אחרת. לכן אנו מפרסמים היום את תוכנית הבריאות שלנו, שהיא חלק מרכזי מהאלטרנטיבה החברתית שאנו מציגים בבחירות האלה”.

התוכנית המלאה תפורסם באתר חד”ש בשבוע הבא.