restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ ברכה: לבטל הפרטת מרכזי החלוקה של תחליפי סם

3 באוגוסט 2010

ח”כ מוחמד ברכה (חד”ש) קרא לבטל את הפרטת מרכזי החלוקה של תחליפי סם. ח”כ ברכה אמר את הדברים בישיבת הוועדה למאבק בנגע הסמים שבראשותו, שהתקיימה ביום שני, ה-2 באוגוסט. בישיבה, בנושא קבלת מכורים לסמים קשים לטיפול במרכזים לחלוקת תחליף סם, השתתפו המשנה למנכ”ל משרד הבריאות, ד”ר בועז לב, נציגי משרד הבריאות, משרד האוצר, משרד הרווחה, המשרד לביטחון פנים (הרשות הלאומית למלחמה בסמים ובאלכוהול), מנהלי תחנות מתדון, ועד עובדי מרכזי המתדון, והאגודה לזכויות האזרח.

הוועדה דנה באי קליטתם של מטופלים חדשים במרכזים לחלוקת תחליף סם ובאספקטים מקצועיים של המכרז להפעלת מרכזי חלוקת תחליף סם. בדיון הבטיחו נציגי משרד הבריאות לפעול להגדלה מהירה של המכסה במהירות. במהלך הדיון הועלו טענות כנגד האיסור על קבלת מטופלים לפי השיטה הקיימת בפרט וטענות של מנהלי מרכזים ונציגי ארגון העובדים כנגד המכרז להפעלת תחנות המתדון.

ח”כ ברכה קרא למשרד הבריאות להיפגש עם נציגי ארגון העובדים ולשמוע את טענותיהם על המכרז. הוא גם קרא למשרד הבריאות לבחון שוב את עצם הוצאת המכרז לצורך מתן טיפול תרופתי ארוך טווח לנפגעי סמים וקרא לפעול להעברת האחריות על המרכזים באופן ישיר למדינה או לקופות החולים: “לא ראוי שתחומי טיפול מסוימים יוצאו לזכיינים פרטיים הפועלים למטרות רווח.מפעיל פרטי נכנס לתחום בשביל הרווח, אני חושש שהמכרז יהיה לתוכנית ויסקונסין של המכורים”. בסיכום דבריו אמר ח”כ ברכה כי שירות ממלכתי צריך להינתן בידי הממלכה ולא בידי גורמים פרטיים.