restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ דב חנין בסיכום קצר של הכנסת שהיתה ומבט קדימה לבחירות שיהיו

25 באוקטובר 2012

מאת ח”כ דב חנין

בכנסת הזאת, הימנית ביותר שידעה ישראל, היו לנו גם הצלחות גדולות.

מנענו את השתלטות הימין הקיצוני על הועדה למינוי שופטים, את “רפורמת הולילנד” של נתניהו בתכנון ובבנייה, את ועדות החקירה נגד ארגוני השמאל וזכויות האדם, עצרנו ענישה פלילית לישראלים המסייעים למבקשי מקלט, ואת חובת המאגר הביומטרי; והצלחנו להדוף עוד חוקים רבים ורעים.

מן הצד השני העברנו הרבה חוקים טובים, ובהם: הליכים חלופיים במקום כליאת בני נוער, איסור על פיטורים מחזוריים, שקיפות מוחלטת ברשות המקרקעין, תנאי כליאה הולמים לכל האסירים בארץ, שקיפות סביבתית, הבטחת הכנסה לנשים השוהות במקלט לנשים מוכות, הגנה על דמי הליווי לעיוורים, איסור אפליה על רקע נטייה מינית בתעסוקה, תשלום מזונות גם לאשה שביקרה בחו”ל, איסור נהיגה בחופים, התייעלות אנרגיה במבני ציבור, איסור פרסום זנות, איסור יבוא מוצרי קוסמטיקה שנוסו על בע”ח, איסור על קבלת ביטחונות מעובדים ועוד.

הובלנו – ואנחנו ממשיכים להוביל – את המאבקים בכנסת למען העסקה ישירה וביטול תופעת עובדי ועובדות הקבלן, למען דיור ציבורי ומדיניות דיור חברתית, למען הגנה על החופים ולמען השבה לציבור של משאבי הטבע, ואת המאבק בגזענות, בכיבוש ובהתנחלויות. כדי שהארץ הזו תהיה מקום לכולנו (לפירוט המלא של החקיקה).

בבחירות שלפנינו חד”ש היא הכי רחוק מנתניהו. נפעל כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזו. דרשנו מכל כוחות המרכז להתחייב שלא ייכנסו לממשלת ימין נוספת. בכנסת הבאה נקדם “גוש חוסם” כדי למנוע ממשלת ימין ולנהל מדיניות אחרת. ואם תוקם ממשלה כזו – ומפלגות המרכז והעבודה יכזיבו כמו בעבר – נהיה אופוזיציה לוחמת ויצירתית, כפי שכבר היינו.

בכנסת הבאה נמשיך להיות מחויבים לפוליטיקה אפקטיבית. נמשיך להעביר חוקים חברתיים וסביבתיים מתקדמים ולתמוך בכל מאבקי השטח.

תמיכה בחד”ש היא, לכן, גם הצבעה אסטרטגית ואפקטיבית. אבל היא, קודם כל, בחירה ערכית:
· אנחנו סוציאליסטים. זו המחויבות הערכית המנחה את העמדות והפעולות שלנו. אנחנו מתרגמים מחאה חברתית למאבק לשינוי החברה. אנחנו חותרים באמת לתיקון עולם. מהשגיאות של העבר אנחנו לומדים כדי לא לחזור עליו – לא כדי לוותר על העתיד.

· אנחנו תנועת השלום המעזה להתנגד למלחמות גם כשהן פורצות, עוגן שמאלי יציב לפוליטיקה גם בימים אפלים.

· אנחנו היהודים והערבים המסרבים להיות אויבים, תנועת השותפות היהודית ערבית במציאות של הפרדה לאומית.

לקראת הבחירות נשמח להגיע לכל מקום ולפגוש את כל מי שרוצה להזמין, לשמוע ולדבר איתנו. צרו קשר אם אתם/ן מעוניינים לארח לארגן או להשתתף בחוג בית. ויש גם עוד המון דרכים רבות ויצירתיות לעזור בקמפיין הבחירות של חד”ש. נשמח לכל עזרה והתגייסות.

בעניינים אלה אנא פנו למייל: dovhanin@gmail.com

אני מזמין אתכן/ם להמשיך ולהתעדכן איתנו:

בעמוד הפייסבוק שלי
בעמוד הטוויטר שלי
ובעמוד הפייסבוק של חד”ש