restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: בניית שני המגדלים בכיכר אתרים בתל-אביב – בכיה לדורות

28 ביוני 2018

הוועדה לשמירה על הסביבה החופית (הוולחו”ף), אישרה אתמול (רביעי) את עקרונות התכנון לכיכר אתרים בתל אביב, הכוללים 2 מגדלים בני עד 40 קומות – שליש מהן למגורים. מתנגדי התוכנית הרבים הביעו אכזבה מההחלטה. הם דרשו לבטל את בניית המגדלים ולהשאיר את המרחב פתוח לשימוש הציבור.

ח”כ דב חנין (חד”ש – הרשימה המשותפת), יו”ר השדולה הסביבתית-חברתית ויוזם התיקון לחוק החופים מסר בתגובה, כי “הכוונה לבנות מגדלים בכיכר אתרים לאחר שנים של הזנחה עלולה להפוך בכיה לדורות. במקום לפתוח את האזור הזה של העיר אל הים יחסמו אותו עוד יותר עם מגדלים רבי קומות. הגיע הזמן להפנים שחוף הים הוא משאב ציבורי חיוני. הוא איננו נדל”ן שאפשר למכור לכל המרבה במחיר”. “אישור ההחרגות על שטח כיכר אתרים עלול להוות רק סנונית ראשונה לגל של אישורים והחרגות דומות שיבואו אחריו לאורך כל רצועת החוף, בתל אביב ובארץ כולה. זה הזמן לסתימת הפרצות בחוק החופים – כדי להגן על הים, כדי להגן על הציבור”, הדגיש.

לדברי פעילי עמותת “לא למגדלים בכיכר אתרים”: “לצערנו הוועדה לשמירת הסביבה החופית (הוולחו”ף) כשלה בתפקידה ומעלה באמון הציבור, בכך שאישרה את הפרת החוק האוסר על בנייה למגורים ממערב לירקון. בשנים האחרונות הזניחה העירייה את הכיכר מתוך מניעים נסתרים וקידמה את התוכנית המגלומנית במחשכים – תוכנית שמטרתה היא אחת: גניבת הים מהציבור למען הטייקונים”.