restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: “חולדאי שוב מוכיח – כשמדובר בדיכוי כוחני אין כמוהו להתנדב”

8 בספטמבר 2011

ח”כ דב חנין הגיב ביום רביעי, ה-7 בספטמבר, לפינוי הכוחני של המאהלים בתל אביב ע”י פקחי עיריית תל אביב. “החלטתו של רון חולדאי לשלוח עובדי קבלן לפנות מאהלים בתל אביב מוכיחה שהוא לא למד דבר מהמחאה החברתית”, אמר ח”כ חנין. “במקום להידבר עם תושבי המאהלים ונציגיהם הוא בוחר שוב במסלול המוכר של פעילות כוחנית וחד-צדדית. חמור במיוחד – הוא מתעלם לגמרי מכך שבאהלים מתגוררים גם חסרי דיור שממש אין להם לאן ללכת. אני קורא להצטרף לפעולות המחאה נגד הפינויים.

“ביקרתי במאהלי נורדאו ורוטשילד. שמעתי דברים קשים על פינוי אהלים וחפצים למשאיות אשפה. בנורדאו הרימו אהל עם הבחור שישן בתוכו. לרון חולדאי נוח להסתתר מאחורי התווית הנוחה ‘סוציאל-דמוקרט’ אבל בפועל הוא מנהל בעיר מדיניות טורבו קפיטליסטית וכוחנית”.

בהמשך הערב השתתף ח”כ חנין בהפגנה מול בניין העירייה בתל אביב, במחאה על פינוי האוהלים בעיר, שבמהלכה התנהלה המשטרה באלימות רבה ועצרה 40 מפגינים. לאחר ההפגנה אמר ח”כ חנין: “אי אלימות הוא עקרון מרכזי של המחאה החברתית בישראל. ההפגנה מול עיריית תל אביב, היתה מאד סוערת אבל לא אלימה. הדיכוי שלה ומעצר המפגינים היו אלימים ונעשו על ידי שוטרים ללא תווים.

“שוב הוכיח רון חולדאי שכשמדובר בדיכוי כוחני אין כמוהו להתנדב להובלה. ואנחנו לומדים שוב: צדק חברתי דורש דמוקרטיה בדיוק כמו שדמוקרטיה דורשת צדק חברתי”.

ביום חמישי, ה-8 בספטמבר, הוגשו כתבי אישום כנגד שמונה מפגינים מתוך ה-40 שנעצרו במהלך הפגנת המחאה מול בניין העירייה בתל אביב. השמונה נאשמים ב”תקיפת שוטר ובשימוש בכוח כדי למנוע מעצר”. עו”ד ברק כהן, המייצג שישה מהעצורים, אמר כי “המעצרים הם ניסיון של המשטרה למוסס את המחאה”.

מחד”ש נמסר בעקבות פינוי האוהלים והדיכוי הכוחני של המפגינים מול העירייה: “ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי מתנגד בעקביות למחאה החברתית העממית ועושה שימש במשטרה ובפקחים כדי לדכאה. זאת, בשירות ההון”.