restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין: חייבים לדחות על הסף איומי טייקוני הגז

11 בנובמבר 2010

ח”כ דב חנין (חד”ש) הגיב בחריפות על תגובת טייקוני הגז לדוח הביניים של ועדת ששינסקי: “חייבים לדחות על הסף איומים בנוסח ‘אם יהיה ששינסקי – לא תהיה תמר’. המלצות ששינסקי מותירות רווחי עתק בידי חברות הגז ואין שום סיכוי שהן תוותרנה עליהם אם ההמלצות תיושמנה. מדינת ישראל חייבת להבהיר כי אם יבחרו חברות הגז לוותר על רווחיהן – המדינה תשמח להחזיר לידיה את הבעלות בשדות הגז ואת ההפקה באמצעות חברה ממשלתית ייעודית”.

ח”כ חנין קרא להעלות גם את התמלוגים הנגבים בגין הגז ולהקדים את התשלומים למדינה: “יתרונם של תמלוגים על פני מיסים הוא בפשטות של המנגנון ובהקטנת ערוצי ההתחמקות מתשלום. אין גם שום סיבה לדחות בכמה שנים את חובת תשלומי ההיטל. גם אם ישולם היטל הרווחים בצמוד להפקת הרווחים – יישארו בידי החברות רווחים גדולים”.

ח”כ חנין הזהיר מפני לחציהן של חברות הגז: “כדי להגן על הרווחים התנהל בכנסת ומחוצה לה מסע לחצים, הסתה והשמצות. רק התגייסותו של הציבור תוכל למנוע התייצבות של נתניהו לצד טייקוני הגז”.

ח”כ חנין קרא להבטיח הקמתה של קרן שתקצה את רווחי הגז להשקעות חברתיות ארוכות טווח – בחינוך, דיור, בריאות וסביבה. ח”כ חנין הוא מיוזמי השדולה שהוקמה בכנסת להגדלת חלקה של המדינה במשאבי הטבע.