restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ חנין תוקף את תוכנית השר כץ: “הפרטת הרכבת היא אסון”

5 במרץ 2012

ח”כ דב חנין תקף בחריפות ביום שני, ה-5 במרץ, את התוכנית שפרסם השר כץ הערב בעניין רכבת ישראל: “השר כץ הכריז היום בעצם על מהלך הפרטה בשלבים של הרכבת. הקמת חברות הבת בשיתוף המגזר הפרטי, והוצאת תחזוקת רכבות למיקור חוץ, משמעותם – תחילת הפרטה בפועל של הרכבות בישראל.

“הניסיון העולמי של הפרטת רכבות הוא קשה. הדוגמא הבריטית של ההפרטה, גולת הכותרת של התאצ’ריזם, הובילה לפגיעה קשה ברמת השירות לנוסעים, בלוחות הזמנים, ברמת הבטיחות ובתנאי העבודה. כל הפרמטרים הללו הידרדרו מטה, חוץ מפרמטר אחד שדווקא עלה – מחירי הנסיעה! הכישלון היה חרוץ כל כך שהממשלה נאלצה לשוב ולהלאים את שירותי הרכבת.

“הניסיון הבינלאומי צריך ללמד שדווקא רכבת ציבורית ובלתי מופרטת יכולה להיות יעילה ומתקדמת במיוחד. דוגמא בולטת אחת היא צרפת.

“אשר על כן, במקום להוביל מהלך של הפרטת רכבות על פי האידיאולוגיה הניאו-ליברלית הקיצונית, צריך היה להגיע להסכם הוגן עם עובדי הרכבת ולחזק את רכבת ישראל כשירות ציבורי חיוני”.