restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף: המשטרה הופכת את מגרשי הכדורגל למסוכנים עבור האוהדים

23 בפברואר 2022

מפכ”ל המשטרה יעקב שבתאי מינה אמש (שלישי) את ראש אג”מ, ניצב סיגל בר צבי, לתחקר את אלימות השוטרים כלפי אוהדי הפועל תל אביב ביום שני האחרון באצטדיון סמי עופר בחיפה. המועדון מסר תלונה רשמית למח״ש, עם העתק לשר לביטחון פנים, שר הספורט, יו״ר ההתאחדות לכדורגל ויו״ר מינהלת הליגות בכדורגל.

לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת): “האלימות המשטרתית הברוטלית כנגד אוהדי הפועל ת”א בחיפה היא דוגמא נוספת לכך שהמשטרה הופכת את אצטדיוני הספורט למקום מסוכן עבור האוהדים. חייבים לשים גבול למשטרה.”

בתלונה שמסרה המועדון נכתב “התמונות, הקולות והסרטונים מדברים בעד עצמם – מדובר בשוטרים אשר התנהגו באופן סורר, ברוטאלי וגס רוח כנגד אוהדי כדורגל אשר לא עשו ולו דבר אחד בניגוד לחוק ו/או להוראות דין כלשהו. בהתנהגותם הפרו שוטרי משטרת ישראל לא רק את כללי ההתנהגות המצופים משוטר, אלא הפרו בצורה בוטה וברורה את חוקי המדינה עליהם הם אמורים להגן ואשר אותם הם ממונים (ואמונים) לשמר ולאכוף ובכך הם התנהגו כאחרוני הפורעים והעבריינים ולא כשוטרים במדים אשר אמונים על שמירת חוק וסדר ציבורי”.

עוד דורש המועדון ממח”ש “לטפל באופן יסודי וממצה בתלונה ולפתוח בחקירה מקיפה, הן במישור הפלילי הן במישור המשמעתי. בכל מקרה – אין ולא יכולה כל הצדקה להפעלת האל ימות הקשה מצד שוטרי משטרת ישראל. אלימות השוטרים הייתה כה קיצונית בחומרתה ועל כך יעידו תצלומי וידאו אשר תיעדו שוטר מכה (בועט) באוהד/ נער (בודד) אשר מוטל שכוב על רצפת היציע (גרם מדרגות) לאחר שנדחף ע”י שוטרים אחרים וזאת ללא כל יכולת מצד אותו אדם להגן על גופו, לאחר שכבר נעצר ונתפס. ממילא עולה השאלה מדוע נער צעיר נדרש להגן על גופו מפני אלימות מצד שוטר ממשטרת ישראל!”.

אחד האוהדים שספג מכות מידי השוטרים הוא רועי בלו, תלמיד תיכון מהרצליה. בעדות שפרסם ברשתות החברתיות כתב: “הייתי מחוץ לאצטדיון. לפני שהבנתי מה קרה מישהו דחף אותי והסתובבתי אחורה בבהלה. השוטרים התחילו לדחוף את האוהדים ושוטר אחד שאת שמו לא אחשוף עכשיו, השכיב אותי על הרצפה, שם את הברך שלו על הצוואר שלי ושבעה שוטרים נוספים פשוט הגיעו והתחילו לבעוט לי בפנים ובצלעות לקלל אותי לירוק עליי ולחנוק אותי מבלי שעשיתי שום דבר. בזמן שכולי שוכב על הרצפה מתחנן שיפסיקו ואומר להם שאני לא עשיתי כלום ואני בסך הכל תלמיד בן 17 אבל זה לא מעניין אותם ובזמן שאני צורח לעזרה הם מתעסקים במי בועט יותר חזק”.