restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ כסיף על הפנסיות לקציני צה”ל: מיליארדים לאדוני המלחמה אבל לשכר המינימום לא נשאר

1 במרץ 2022

חוק העלאת גובה הפנסיות הצבאיות של קציני צה”ל, שגרם להתמרמרות רבה בקרב הציבור ולמחלוקות רבות בקואליציה הימנית השלטת בשבועיים האחרונים, אמש (שני) במליאת הכנסת בקריאה ראשונה. את החוק קידם יו”ר כחול לבן, שר הביטחון ורמטכ”ל לשעבר בני גנץ, והוא אושר ברוב דחוק של 57 חברי כנסת שהצביעו בעדו, מול 56 חברי כנסת שהצביעו נגדו. יצוין שסיעת רע”מ של התנועה האיסלמית הצביעה בעד החוק.

יו״ר הרשימה המשותפת, ח״כ איימן עודה (חד”ש), הגיב להעברת החוק ומסר: “מי שהעבירו עכשיו מיליארדים לפנסיות של אנשי קבע רוצים שנסכים להעלאה של שכר המינימום בחצי שקל. ככה נראית ממשלת ימין שדואגת לכיבוש על חשבון המוחלשים”. עמיתו לסיעה, ח”כ עופר כסיף, הוסיף: “על חודו של קול הקואליציה העבירה קרוב לשני מיליארד שקל נוספים לפנסיונרים הצעירים של הצבא. ולנכים, לקשישים, לנשים בעבודות שוחקות, לשכר המינימום ולעובדים לא נשאר. מתנת העבודה, מרצ ורע”מ לאדוני המלחמה. בלעדיהם זה לא היה קורה.”

ח״כ משה ארבל (ש”ס) הגיב אף הוא וצייץ “אני מברך את חברי רשימת רע״מ בראשות מנסור עבאס על העברת חוק הפנסיות לקציני הצבא על חודו של קול. אחרי שהצביעו בעד גיוס בני הישיבות היום גם דאגו להם גם לפנסיות מוגדלות. האחים הציונים המוסלמים”.