restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה יצטרף; צעדה מחיפה לי-ם של אימהות שכולות ערביות כתוצאה מהפשיעה

10 באוגוסט 2020

אימהות ששכלו את בניהן כתוצאה מהפשיעה הגוברת בחברה הערבית החליטו לא לשתוק יותר ויצעדו מחיפה לירושלים. מחר (שלישי) בשעה 5:00 משפחות שכולות ותומכיהן יחלו לצעוד משכונת חליסה בחיפה עד הכנסת בירושלים.

על פי הידיעה שפורסמה הבוקר ב”אל אתיחאד”, הצעדה צפויה להמשך חמישה ימים ובמהלכה יעברו הצועדים ביישובים ערבים רבים בקריאה למגר את האלימות ופשיעה מהחברה הערבית. יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), יצעד יחד עם המשפחות ואמר “אני מזמין את כל מי שיכול להצטרף ולו חלקית. אישית, אני אצעד יחד עם האימהות באמונה עד ירושלים”. “לא נשתוק בפני הפשיעה. אנחנו רוצים חברה ללא נשק, ארגוני פשע, פרוטקשן ושוק שחור”, הדגיש.

לפי נתונים שנאספו על-ידי יוזמות אברהם, רק ב-2019 נרשמו 89 מקרי רצח של אזרחים ערבים, בהם 79 גברים ו-10 נשים. בנוסף, כ-22% מהאזרחים הערבים מדווחים כי הם או מי מבני משפחתם נפגעו במהלך השנה האחרונה מעבירות אלימות כגון מכות, דקירות או ירי. לדברי ח”כ עודה “בעוד שמגיפת הקורונה שיתקה מדינה שלמה, מגיפת האלימות והפשיעה ממשיכה לגבות עשרות קורבנות בשנה. זאת לא גזירת גורל אלא תוצר של מדיניות שרואה בנו חצר אחורית. השבוע החצר האחורית צועדת לעיר הבירה כדי שיסתכלו למשפחות בעיניים בזמן שנדרוש יחד את הזכות האזרחית הבסיסית ביותר – הזכות לחיים וביטחון. אין בכלל מילים שיתארו את הנכונות וההקרבה של האימהות השכולות שמובילות את הצעדה למען המורשת של ילדיהן וכדי למנוע את הקורבנות הבאים”.

כאמור, הצועדים יוצאים מחר משכונת חליסה – חיפה עד קיבוץ הזורע. ביום רביעי הצועדים ייצאו מצומת מגידו דרך ואדי עארה, באקה, ג׳ת, זימר. למחרת, חמישי: זימר, קלנסואה, טייבה וטירה. ביום שישי: כפר קאסם, כפר ברא, ג’לג’וליה. שבת: לוד, רמלה, אבו-גוש וביום ראשון ייערך חלקו האחרון של מצעד המחאה מאבו-גוש לירושלים.​