restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה על פרשת המצלמות: ‘הליכוד שנחקר על זיופים טוענת שתשמור על טוהר הבחירות’

6 בספטמבר 2019

עימות פומבי חריף וחריג בין יו”ר ועדת הבחירות המרכזית השופט, השופט חנן מלצר, לבין ראש הממשלה, בנימין נתניהו, המקדם חקיקת חוק שיחייב הצבת מצלמות בקלפיות מטעם הליכוד. מלצר הזהיר הבוקר (חמישי) בריאיון לגלי צה”ל מפני כאוס אם תעבור הצעת החוק. מוקדם יותר אמר ראש הממשלה לפני צאתו ללונדון: “אני חושב שהעמדה שהוצגה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה ביחס לאי-קבלת המצלמות זה דבר שאין לו הסבר”.

לעומתו, שרטט השופט מלצר תרחיש כאוטי: “רוצה להדגים לך מה הצעת החוק של הליכוד אומרת – כל סיעה או רשימה שמתמודדת לכנסת תוכל להעמיד מצלמות מטעמה. יש קלפיות בכל רחבי הארץ. תארי לך שבקלפי מסוימת יש למעלה מ-30 רשימות שמתמודדות לבחירות. אז נניח שבכל קלפי כל נציג של רשימה שמתמודדת יעמיד צלם. 30 צלמים בקלפי יגרמו לכאוס, לאנדרלמוסיה. כיתה א’ בבית ספר שאותרה כמקום קלפי לא מתאימה לזה”.

יו”ר הרשימה המשותפת, ח”כ איימן עודה (חד”ש), התייחס הבוקר ליוזמת חוק המצלמות בליכוד, ואמר כי “נתניהו רוצה שהחוק יחסם כדי להמשיך להתקרבן מול מערכת המשפט ולהסית נגד החברה הערבית”. הוא הוסיף כי “מגוחך שהמפלגה היחידה שנחקרת על זיופי קולות טוענת שהיא זאת ששומרת על טוהר המידות”.

לדברי ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש) “הנקודה היא לא מצלמות או לא מצלמות. הנקודה היא שהליכוד מצא לו דרך חדשה לדכא את הצבעת הערבים. יש ועדת בחירות ולה יש סמכות לשמור על טוהר הבחירות. זה לא תפקידה של אחת המפלגות, ובטח לא מפלגת השלטון”. יצוין שהיועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הודיע אתמול כי קיימת מניעה משפטית לאישור הצעת החוק של נתניהו, אותה הוא מנסה לקדם לפני הבחירות ולהעלותה להצבעה ביום ראשון הקרוב בוועדת השרים לענייני חקיקה.