restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ עודה: פעם אחר פעם מתגלה כמה החיים של אזרחים ערבים זולים בעיני נתניהו

9 בספטמבר 2020

ראש הממשלה בנימין נתניהו “התנצל” אמש (שלישי) בפני משפחתו של יעקוב אבו אלקיעאן, שנרצח בידי שוטרים במהלך פינוי אום אל-חיראן ב-2017. “אני רוצה להביע התנצלות למשפחת אבו אלקיעאן. אמרו שאבי המשפחה מחבל. אתמול התברר שהוא לא מחבל. אתמול התברר שבכירי הפרקליטות והמשטרה הפכו אותו למחבל כדי להגן על עצמם”, אמר נתניהו. יו”ר הרשימה המשותפת ח”כ איימן עודה (חד”ש) שנפצע מירי של כדור ספוג שנורה בידי שוטרים בקרבת מקום, תקף את ההתנצלות ומסר, “פעם אחר פעם מתגלה כמה החיים של אזרחים ערבים זולים בעיני נתניהו”. “הטרגדיה של משפחת אבו-אלקיעאן היא לא יותר מספין תקשורתי שהוא מנצל לטובתו האישית. כל חקירה אמתית תמצא שגם הוא והשר ארדן שותפים לטיוח הרצח של יעקוב אבו-אלקיעאן”, הדגיש ח”כ עודה.

חברת הכנסת עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) התייחסה אף היא להתנצלות ראש הממשלה: “נתניהו ושותפיו הפכו את אבו אלקיעאן ל’מחבל’ – הם וההסתה הגזענית שלהם נגד הערבים. ההתנצלות שלו עכשיו לא שווה דבר, והיא שימוש ציני בדם למטרות פוליטיות אפלות. אנחנו היינו שם. כל העובדות ידועות מאז. אם נתניהו רוצה באמת להתנצל יש לו רק אפשרות אחת – להתפטר”. לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) “נתניהו לא מתנצל – הוא מנצל”.

יצוין שחד”ש דורשת הקמת ועדת חקירה כדי לבדוק את התנהגות המשטרה על נסיבות מותו של יעקוב אבו אל-קיעאן. ח”כ עודה מסר “אגיש דרישה נוספת לפתוח בוועדת חקירה בעניין הטיוח של רצח יעקוב אבו אל-קיעאן. בפעמים הקודמות שהעלתי את הדרישה זה לא עניין את הליכוד. לדברי ח”כ יוסף ג’בארין (חד”ש – הרשימה המשותפת) “יעקוב אבו אל-קיעאן נרצח בדם קר לפני יותר משלוש שנים. המשטרה שיקרה, מח”ש טייחה, הפרקליטות גיבתה והשרים הסיתו. זהו כתב אישום נוסף לממשלה גזענית בראשות בנימין נתניהו. מאז אותו לילה שחור בו נרצח יעקוב אבו אל-קיעאן, אנחנו זועקים על המשך האלימות, השקרים והטיוח. בעקבות חשיפת ההתנהלות השערורייתית של אלשיך וניצן, פניתי לשר לביטחון הפנים שיכיר באבו אל-קיעאן כנפגע פעולת איבה – כדי להבטיח למשפחה פיצוי ולהבטיח ליעקוב חלק קטן מהצדק שמגיע לו”.

התנועה לאיכות השלטון פנתה היום למבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדרישה לחקור את טיוח הריגתו של יעקוב אבו אל-קיעאן על ידי צמרת אכיפת החוק. בפנייה למבקר דרשו בתנועה לפתוח בחקירה נגד השר לביטחון הפנים דאז גלעד ארדן, מפכ”ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך ופרקליט המדינה בעבר שי ניצן. “אשר ביקשו להסתיר את התנהלות המשטרה באירוע הירי בו נהרג, זאת תוך הכפשת שמו והצגתו כמחבל לאומני, חרף חקירות מח”ש והשב”כ בהן נטען כי כלל לא היה מדובר בפיגוע טרור”, נכתב.