restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

חמישי בערב: המרוץ העממי בתל אביב

6 באוקטובר 2010

ביום חמישי בערב, ה-7 באוקטובר, יתקיים בתל אביב המרוץ העממי שיזמו תושבי העיר, בינהם פעילי תנועת עיר לכולנו, כאלטרנטיבה למרוץ הלילה של העירייה והחברה הרב-לאומית למוצרי הספורט “נייקי”, שייערך ביום ראשון הקרוב. “מרוץ הלילה הפתוח” יכלול ריצה של עשרה קילומטרים בפארק הירקון, וההשתתפות בו היא בחינם – בניגוד למרוץ נייקי, שאורכו זהה אך מחירו כ-150 שקל.

אילן זיסר, ממארגני המרוץ הפתוח, כתב באתר האינטרנט של האירוע כי “המרוץ של נייקי נותן לי את ההרגשה שאני שלט פרסומת רץ. כל מי שמשתתף מוכרח לרוץ עם חולצת המרוץ”. זיסר מפנה אצבע מאשימה גם אל עיריית תל אביב: “אני מצפה שהעירייה תהיה יותר רצינית ביחסה לספורט עממי ושתדאג לאירועים שנתיים שלא יהיו תלויים במפרסם יחיד זה או אחר”, מארגן נוסף של האירוע, חבר סיעת עיר לכולנו במועצת העירייה, נח עפרון, אמר כי “אנחנו מראים את מה שעד לא מזמן היה נורמה. ספורט ציבורי יכול לבוא מהאנשים, בתמיכה של העירייה, בסדר גודל אנושי ולא בהפקה גרנדיוזית. זה גם יותר זול, גם יותר מזמין וגם משהו שמתאים לכולם ולא רק למעמד מסוים”.

לאתר המרוץ הפתוח
לעמוד המרוץ הפתוח בפייסבוק