restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

יחימוביץ': העובדים הסוציאלים צריכים להפסיק לשבות

23 במרץ 2011

ח”כ שלי יחימוביץ’, המתמודדת על ראשות מפלגת העבודה, שלחה מכתב לעובדים הסוציאליים השובתים ובו כתבה כי עליהם לקבל את ההסכם אליו הגיעו יו”ר ההסתדרות עופר עיני, ונציגי והאוצר, הסכם שנדחה בידי איגוד העובדים הסוציאליים – כך פורסם באתר עבודה שחורה. במכתב כותבת יחימוביץ’:: “מה שהושג עד כה מול האוצר – הוא ההסכם הטוב ביותר שאני מכירה שהושג לעובדים בהסכמים חריגים בעשור האחרון. ברור שהוא פשרה”.

יחימוביץ’ מתייחסת לביקורת הנשמעת בקרב עובדים סוציאליים נגד יו”ר ההסתדרות ונגד יו”ר האיגוד איציק פרי ומגדירה אותה כ”רטוריקה הרסנית”. לדבריה “להסתדרות יש עניין עצום להגיע להסכם הטוב ביותר שאפשר, גם ברמת המחויבות הערכית והארגונית, וגם ברמת הקרדיט והפגנת העוצמה”. יחימוביץ’ גם כמו מצטרפת לאיומי ההון-שלטון ומזהירה את השובתים כי “למאבק עובדים יש שעון פנימי. יש לו שיא, יש לו מועד תפוגה, יש נפילת מתח ואיבוד עניין ציבורי שמאוד קשה להתמודד אתם. החוכמה היא לדעת לגרוף את מלוא ההישגים האפשריים ברגע הנתון, ולדעת מתי מוצה המהלך. זה כואב, זה לא פופולארי, זו ירידה תלולה בציפיות ובמצב הרוח, אבל זוהי המציאות ואתה צריך להתכתב.”