restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

יפו: מאות הפגינו מול חברת חלמיש וחסמו את שדרות י-ם

2 במרץ 2011

מאות יהודים וערבים הפגינו ביפו ביום שלישי, ה-1 במרץ, נגד מדיניות הנישול של חברת חלמיש ושל ראש העירייה, רון חולדאי. ההפגנה היתה משותפת לתושבי כפר שלם, יפו והשכונות , שהתאחדו כדי למחות על כך שבמקום לטפל במצוקת הדיור, חברת חלמיש רודפת את התושבים באמצעות עורכי דין במיליוני שקלים.

במהלך ההפגנה נחסמו שדרות ירושליים לדקות ארוכות. המפגינים קראו: “חולדאי, גם מובארק היה טייס!”. מסיעת עיר לכולנו בתל אביב-יפו, שהתשתתפה בנוכחות גבוהה בהפגנה, נמסר: “ההפגנה היתה ייחודית בכך שתושבי כפר שלם, יפו, סומייל, גבעת עמל התאחדו מול המדיניות הכלכלית הדורסנית מבית מדרשם של חולדאי ושר השיכון אטיאס, המבוצעת בפועל על ידי חברת חלמיש. חלמיש מוציאה למעלה מ-2 מליון שקל בשנה על משרדי עורכי דין במטרה להתיש את תושבי כפר שלם ודיירי דיור ציבורי בתביעות משפטיות ולהביא לסילוקם. כסף זה נלקח מסך תקציב של 3 מליון שקל שהיה אמור לשמש לשיפוץ ושיכון בדיור ציבורי בדרום העיר ויפו”.

בהפגנה השתתפו חברי המועצה של עיר לכולנו ועמאר סיסיק מסיעת יאפא. חבר המועצה אהרון מדואל, נציגם של מאות מתושבי כפר שלם שבאו להפגנה, אמר: “הלילה הוכח כי מחאה חברתית יכולה לקבץ תחת כנפיה כמות גדולה של אנשים. להפגנה יהיה המשך ובקרוב, מול בתיהם של האחראים לעושק ולנישול בשכונות הדרום”.

חבר מועצת העיר, עומר סיקסיק, אמר בהפגנה: “באנו למחות על מדיניות חלמיש והעירייה שמקצים כסף שמיועד בעיקרו לסיוע לחלשים לפינוי של תושבים מכפר של תושבים מכפר שלם ולפגיעה בתושבי יפו”.

ח”כ דב חנין, שהשתתף אף הוא בהפגנה, אמר למפגינים: “הגיע הזמן להפסיק את התעללות חברות הדיור הציבורי בדיירים ולהבטיח את זכויות הדיירים ומעמדם. דיור ציבורי יכול להיות פתרון אמיתי למצוקת הדיור הקיימת אבל רק בתנאי שיהיה איכותי ודמוקרטי בהתנהלותו. רק יחד, תושבי השכונות השונות, יהודים וערבים, נוכל ליצור כאן מאבק חברתי חזק שיוביל לשינוי אמיתי”.