restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

כך שוברים נתניהו וברק את שביתת עובדי משרד החוץ

27 באוגוסט 2010

ראשי הממשלה הימנית ביותר בתולדותיה של מדינת ישראל מנסים מזה שבועות לשבור את שביתתם של עובדי משרד החוץ: פעם תוך שימוש בשירותי הביטחון, ופעם תוך הפעלת עובדי משרד הביטחון – ראש הממשלה ומנהיג הליכוד, בנימין נתניהו, יחד עם ידידו שר הביטחון ומנהיג העבודה, אהוד ברק , עושים יד אחת כדי לפגוע במאבק הלגיטימי של עובדים כדי לשפר את תנאי עבודתם והשכר שלהם.

כתב “מעריב” גילה ביום שישי, ה-27 באוגוסט, כי לשכת ראש הממשלה מאיימת להקים יחידה עצמאית שתסדיר ותארגן את נסיעותיו הרשמיות של ראש הממשלה לחו”ל, כתגובה להודעת ועד עובדי משרד החוץ כי יחרים את נסיעתו של בנימין נתניהו לוושינגטון בשבוע הבא.

בעקבות הודעת ועד עובדי משרד החוץ, שפתח בעיצומים במחאה על תנאי שכרם של העובדים, פנו מוקדם יותר היום בלשכת נתניהו לנספחות הצבאית בוושינגטון, היושבת בשגרירות ישראל, כדי שתסייע בקליטת צוות המשא ומתן והקמת המערך שישמש אותו במהלך השיחות.

ואולם, לא מדובר בפתרון קבע, ועל כן מבקשים כעת בלשכת נתניהו להקים יחידה שתעקר את מאבקם של עובדי משרד החוץ. במכתב ששלח אתמול ועד עובדי משרד החוץ לנתניהו, שעותקים ממנו נשלחו גם לשר אביגדור ליברמן ולסגנו דני איילון, האשימו העובדים את ראש הממשלה בהתעלמות ממאבקם. “ההחלטה על החרמת הביקור שלך בוושינגטון והשתתפותך בפסגה המדינית שבמהלכה יחודש המשא ומתן הישיר עם הפלסטינים הייתה קשה לנו, היא לוותה בהתלבטויות קשות”, כתבו העובדים במכתבם. “מאידך, קשה יותר היא ההכרה המתחזקת שאתה כראש הממשלה, למרות ניסיונך הדיפלומטי העשיר, מתעלם ממאבקנו להשוואת התנאים לאלו של משרתי מערכת הביטחון. התעלמותך ממאבקנו המתמשך מעידה על האפשרות שהנך מייחס חשיבות משנית לרכיב המדיני בתפיסת הביטחון הלאומי”, הוסיפו.