restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

‘לא נוותר’: לאחר עצרת בכיכר רבין אלפי עובדים סוציאליים חסמו את רחוב אבן גבירול בת”א

21 ביולי 2020

בקריאה “לא נוותר, לא נוותר”, אלפי עובדים ועובדות סוציאליים חסמו בצהריים (שלישי) במשך כשעה, את רחוב אבן גבירול בתל אביב. זאת, אחרי הפגנה שערכו מוקדם יותר בכיכר רבין בעיר. פעילי חד”ש הצטרפו למפגינים שחסמו את רחוב אבן גבירול. ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת) שיגרה מסר למפגינים ובו הביעה תמיכה בשביתתם הממושכת: “בסיס השכר של העו”סיות נמוך ביותר. לבקש מהן לעבוד שעות נוספות, כפי שהאוצר דרוש כדי להעלות את השכר זה ניצול. דרוש עכשיו לפתוח במו”מ אמיתי, להחזיר למקצוע את כבודו ולהציל את השירותים החברתיים”.

יו”ר איגוד העובדים הסוציאליים, ענבל חרמוני, אמרה בעצרת לציון 15 יום לשביתה כי “לצערנו פקידי האוצר מטעים את שר האוצר עם סיפורי בדיות וחצאי אמת. השביתה והמחאה יימשכו עד שאת הבלופים לתקשורת יחליפו פקידי האוצר ברגישות אחריות וממשא ומתן כנה לפתרון”. לדבריה, “הבלוף לעיתונות על תקציב על הקמת מערך המוגנות אין לו אחיזה במציאות כי משרד האוצר לא מסכים על תקציב עם משרד הרווחה. בעוד שמונה חודשים, כשתותקף העובדת הסוציאלית – מה יגידו פקידי האוצר היה לנו כסף להגן עלייך רק לשמונה חודשים. הפקידות באוצר מכשילה את השר ישראל כ”ץ עם סיפורים על דרישות השכר”.

היא הדגישה: “איגוד העובדים הסוציאליים דורש הסכם בוררות על מבנה השכר. לכולם ברור שמתווה בוררות ייקח מספר חודשים, כך שהטענה על היעדר תקציב היא לא יותר מספין בכדי לשבור את רוחן של העובדות”. “פקידי האוצר קוראים לנו לשוב לשולחן המשא ומתן, אנחנו מחכות כבר שבוע למשא ומתן שהופסק באופן אלים וחד צדדי. נגיע בכל שעה. שידע שר האוצר שפקידי האוצר הונו אותו ולא קבעו כלל דיוני משא ומתן”, אמרה.