restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ח”כ דב חנין: “לקבוע תכנית שיקום מיידית לשכונות הדרום, להתייחס למבקשי המקלט כבני אדם”

16 בספטמבר 2013

ביום שני, ה-16 בספטמבר, הרכב של 9 שופטי בג”ץ פסל פה אחד את חוק ההסתננות. ח”כ דב חנין, ממובילי המאבק הציבורי והפרלמנטרי נגד החוק, הגיב על קביעת השופטים: “פסילת חוק ההסתננות בבג”צ היא מבחינתי סגירה של מעגל. הייתי יחיד בהצבעה בכנסת נגד החוק הזה במהדורתו המקורית. מאז הצלחנו להפיל את ההוראות הפליליות של החוק שקבעו, בין השאר, עד 20 שנות מאסר על אזרח ישראלי שעושה איזשהו מעשה שיש בו כדי לסייע למבקש מקלט מאפריקה בזמן שהותו בישראל.

“היום פוסל בג”צ, בהחלטה פה אחד של 9 שופטים, את החלק האחר של החוק, זה שאיפשר מאסר מנהלי, עד 3 שנים, לאנשים שחטאם היחיד הוא שברחו על נפשם לישראל מזוועות של מלחמות אזרחים ופשעי השמדת עם.

“הגיע הזמן לשינוי כיוון אמיתי. פליטים ומבקשי מקלט אינם עבריינים. כל עוד הם נמצאים בארץ אין להמשיך ולרכזם, ללא זכויות, בשכונות המוחלשות ביותר של דרום ת”א וערים אחרות. כל עוד הם נמצאים בארץ ולא יכולים לחזור לארצות מהן הם ברחו צריך לבדוק לעומק את בקשות המקלט שלהם ולאפשר להם לעבוד כאן באופן חוקי ובמקביל – להפסיק מיד לייבא עובדים זרים חדשים לישראל.

“הגיע הזמן לעשות זאת: להפסיק להפריח ססמאות ריקות של שנאה, לקבוע תכנית שיקום מיידית לשכונות הדרום, להתייחס למבקשי המקלט כבני אדם ולהתייחס לעצמנו כחברה אנושית”.

> לעמוד הפייסבוק של ח”כ דב חנין