restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

למרות תרגיל של הימין: אושר המינוי של שהירה שלבי כסגנית ראשת העיר חיפה

5 בינואר 2019

למרות תרגיל של הימין במועצת העיר, אמש (חמישי)  אושר המינוי של שהירה שלבי כסגנית ראשת העיר חיפה. מועצת העיר הכנסה אתמול לישיבה שלא מן המניין שבה אמורה הייתה ראשת העיר עינת קליש רותם להודיע למועצה על כוונתה למנות את שלבי, חברת סיעת חד”ש, לסגנית ראש העיר במחצית השנייה של הקדנציה. לפני ישיבת המועצה התכנסו חבריה, המשמשים גם כחברי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, לישיבה.

על פי החוק, בחלוף שלוש שעות של ישיבה רשאים חברי מועצה להודיע על הפסקתה ומתנגדי מינויה של שלבי ניסו למשוך את ישיבת הוועדה המקומית עד לשעה 20:00 ומיד אחר כך לדרוש את פיזורה של הישיבה. זאת, על מנת לדחות את הודעתה של קליש רותם לישיבת המועצה הבאה. אלא שבשעה 19:35 הבינה קליש רותם שאנשי הימין מנסים לבצע תרגיל ומסרה על הפסקת ישיבת הוועדה ועל מעבר לישיבת מועצת העיר. בסופו של דבר ראש העיר הודיעה על מינויה של שלבי.