restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

לקראת מצעד הגאווה בת”א: הסתה נגד השמאל

9 ביוני 2010

האווירה הציבורית של הסתה אנטי-דמוקרטית ומקרתיזם לא פוסחת גם על מצעד הגאווה בתל-אביב, שיתקיים ביום שישי, ה-11 ביוני.
חבר מועצת העיר, יניב וייצמן, מסיעת “רוב העיר” החברה בקואליציה של רון חולדאי, התבטא נגד “השמאל הקווירי והרדיקלי” אשר לדבריו “ינסה השנה להשתלט על מצעד הגאווה עם דגלי תורכיה ופלסטין ולנצל את הבמה ואת הקהילה הגאה להעביר מסרים רדיקליים בגנות מדינת ישראל. אסור לתת להם להיות הפנים שלנו”.

התבטאויות כאלה עודדו אישים מהאגף הימני של הקהילה הגאה להפגין במסגרת המצעד תחת הסיסמאות “די לכיבוש המצעד – לא לשמאל הרדיקלי” ו-“אני ציוני גאה”, והם פתחו קבוצת פייסבוק ובה מופיע התיאור הבא (שגיאות הכתיב והפיסוק במקור):

“השנה השמאל הקיצוני מתכנן לצעוד במצעד הגאווה ובמצעדים ואירועים נלווים בשלטים וססמאות כגון: “די לכיבוש” “די לגדר ההפרדה” “ישראל=אפרטהייד” ואף אולי עם דגלי טורקיה ופלסטין.

במקום למצוא את המחנה המשותף הגדול ביותר – נגד הומופביה, דעות קדומות ודרישה לשיווין זכויות על כל המשתמע מכך, קבוצה קיצונית זו הופכת המצעד להפגנה טרחנית של השמאל הרדיקלי והקיצוני

המטרה של אותו אספסוף בעצם היא פרובקציה מסוכנת, מתסיסה, רצון ברור להלהיט את הרוחות, לא ניתן להם לכבוש את המצעד. המשמעות של הדבר היא חמורה ביותר כי מצעד גאווה שיתנוססו מעליו שלטים מסוג זה מתייגים את כולנו כשייכים לצד אחד ואף קיצוני של המפה הפוליטית

חייבים לשמור על המצעד ניטרלי ואם כבר יתנופפו בו דגלים וססמאות שמאל קיצוניות יש להפגין מנגד עם דגלי ישראל”

הפורום אדום-ורוד בחד”ש יזם השנה הקמת “בלוק אדום”, שיצעד במצעד הגאווה בקריאה להגן על המרחב הדמוקרטי ולהיאבק בתופעות האפליה והאלימות. תשובת הפורום לנוכח הסחף הימני שאוחז בחלק ממנהיגי הקהילה ופעיליההיא לקרוא לפעילות ופעילי שמאל, מהקהילה הגאה ומחוצה לה, להירתם למאמץ להעמיד תשובה שמאלית למציאות הימנית, ולהפוך את מצעד הגאווה למצעד של מחאה ומאבק למען שוויון.

* * *

הבלוק האדום להגנת הדמוקרטיה: נתכנס ביום שישי ה-11 ביוני בשעה 11:30 בגן מאיר, ומשם ניקח חלק במצעד הגאווה, כשאנו נושאים שלטים ודגלים אדומים. לפרטים נוספים – 054-4399509. לעמוד האירוע בפייסבוק.