restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מאות מרצים מכל האוניברסיטאות הביעו תמיכה בשביתה של הסגל האקדמי במכללות

7 בדצמבר 2020

מאות מרצים מכל האוניברסיטאות הביעו תמיכה בשביתה של הסגל האקדמי הזוטר ב-12 מכללות ציבוריות שנכנסה אתמול לשבוע השמיני. בעצומה המקוונת שפורסמה הבוקר נאמר  “המרצים ללא מינוי במכללות – בין אם הם מכונים מורים מן החוץ או סגל עמית – מועסקות בתנאים פחותים משמעותית מאלה של הסגל המקביל להן באוניברסיטאות. במיוחד נציין את השכר הנמוך, הפיטורין בין הסמסטרים, ביטול קורסים בדקה התשעים, ועננה קבועה של חוסר וודאות. ההתאגדות הארצית שלהם מגיעה בעקבות סידרת הסכמים מקומיים טעונים שיפור שנחתמו כתוצאה ממשאים ומתנים מקומיים. התאגדותם לגיטימית לחלוטין במערכת מתוקנת, בדיוק כמו ההתאגדות הארצית באוניברסיטאות המחקר”.

לדברי החתומים תגובת ועד ראשי המכללות (ור”מ) לשביתה “הינה קשה באופן לא מידתי. במקום לשאוף לפתרון הבעיה לטובת המערכת כולה, הנהלות המכללות (יחד עם האוצר והוועדה לתקצוב ולתכנון של ההשכלה הגבוהה) משתמשות בשילוב של תואנות (קורונה) ואיומים (ביטול הסמסטר) כדי לשבור את השביתה ולפורר את האיגוד”. “חברי האיגוד הלכו כברת דרך לפשרה, אך ערב החתימה על הסכם עקרונות הודיע ור”מ כי המשא ומתן הארצי מוצה ופוצץ את התהליך באופן חד צדדי. במקביל, נציגי המאבק קיבלו מסרים שוור”מ מוכנים ללכת להסכמים מקומיים בלבד, ומרצים מקבלים איומים כדי לגרום להם לשבור שביתה”, הדגישו.

כמו כן, המרצים החתומים מחו בתוקף “על הרמיסה הגסה של זכות ההתאגדות ועל הפגיעה המתמשכת במרצים ללא מינוי. פגיעה זו משליכה לרעה על מערכת ההשכלה הגבוהה הציבורית כולה. אנו קוראים לכם לשוב מיידית לשולחן המשא ומתן מתוך נכונות לסיים את השביתה הממושכת והקשה הזו בהסכמות”.

לנוסח העצומה המקוונת המלא: https://www.atzuma.co.il/tmichabashvita