restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוסאוא: השר לענייני כלום ליברמן מנסה לסבך את המזרח התיכון

20 בספטמבר 2010

במרכז מוסאוא הגיבו לדבריו של שר החוץ, אביגדור ליברמן, לפיהם “עלינו להפוך את סוגיית ערביי ישראל לאחת הסוגיות במשא ומתן”. מהמרכז נמסר כי “השר לענייני כלום התעורר מתרדמה ארוכה מאז הבחירות, והוא מנסה לסבך את המזרח התיכון בהסתה נגד 1.5 מיליון אזרחים, ואינו מחפש שלום. יש להזכיר לו שמשלמי המסים הערבים מימנו את קליטת מצביעיו בארץ. כישלון החיים המשותפים עם אזרחי המדינה הערבים משמעותו כישלון החיים המשותפים של היהודים במרחב הים תיכוני. ליברמן וש”ס מחסלים את מה שנותר מהדמוקרטיה ליהודים”.

שר החוץ ליברמן, אמר ביום ראשון (ה-19 בספטמבר) כי סירובם של הפלסטינים להכיר בישראל כמדינה יהודית, מחייב את המדינה להיערך לפתרון שיכלול חילופי אוכלוסיות. “סוגיית אזרחי ישראל הערבים צריכה להיות אחת המרכזיות על שולחן המשא ומתן וזאת לאור הסירוב הפלסטיני להכיר בישראל כמדינה יהודית. זו סוגיה שעד היום ברחנו ממנה ואי אפשר להמשיך בכך”, אמר ליברמן לפני ישיבת הממשלה.

יו”ר חד”ש, ח”כ מוחמד ברכה אמר בתגובה לדברי שר החוץ כי “ליברמן הוא חמור בהיסטוריה. אנחנו מעולם לא מכרנו לו דירה, כל העניין הוא שאנחנו שנשארנו בדירה שהוא השתלט עליה. אנו מבקשים לחיות בכבוד ובשוויון בדירה שלנו”.