restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מוצ”ש בת”א: הפגנה נגד פינוי מאהל התקווה

4 בינואר 2012

במוצ”ש, ה-7 בינואר, בשעה 20:00, תתקיים במאהל התקווה (דרך ההגנה פינת גבעתי) בת”א הפגנה גדולה ודיון אל תוך הלילה, במחאה על הפינוי הצפוי של המאהל (לעמוד האירוע בפייסבוק). הודעת הפעילים במאהל: “לא ניתן שיפנו את ילדי המאהל מהמאהל לרחוב! מאהל התקווה היה בחצי השנה האחרונה ביתם של מחוסרי דיור נפגעי מדיניות הדיור הממשלתית והעירונית ומטה מחאה של פורום פריפריה. מאהל התקווה הוא מרכז קהילתי שיצר גשרים בין אוכלוסיות שונות ויזם אירועי תרבות פתוחים לכולם.

“מאהל התקווה הוא סמל למדיניות דיור עירונית אלימה וגזענית, להזנחתן של האוכלוסיות המוחלשות ולייבוש הדיור הציבורי. מאהל התקווה מסמל את אוזלת ידן של הממשלה והרשויות המקומיות אבל גם את התקווה שמגיעה מלמטה. לקראת הגעתם של קלגסי העירייה לפנות מחוסרי דיור ונפגעי מדיניות הדיור העירונית מהאוהלים שלהם ואחרי אוזלת ידה של המערכת המשפטית – נגיע כולנו ללילה שחור בחצר האחורית של העיר הלבנה שראשיתו בהפגנה גדולה והמשכו בדיון אל תוך הלילה”.

ח”כ דב חנין שלח היום מכתב לראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, בדרישה לבטל את פינוי המאהל. כמו כן הודיע ח”כ חנין כי הוא דורש הקמה של ועדת חקירה פרלמנטרית לבדיקת מקומם של מליארדי שקלים שנגזלו מקופת הדיור הציבורי, והועברו – כפי שנחשף בסיועו של ח”כ חנין – לסוכנות היהודית ולבניית כביש במעלה אדומים.

עצומה נגד פינוי מאהל התקווה