restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מיניאפוליס זה כאן: שוטרי מג”ב הרגו פלסטיני בעל צרכים מיוחדים בעיר העתיקה

30 במאי 2020

צעיר פלסטיני נורה למוות על ידי שוטרי מג”ב הבוקר (שבת) באזור העיר העתיקה בירושלים – כך נמסר מהמשטרה. בהודעה ראשונה נאמר כי “החזיק חפץ חשוד בידיו”, אך לאחר שנורה, התברר כי לא החזיק בידו נשק.

לפי הודעת המשטרה, שוטרים הבחינו בחשוד שהחזיק חפץ שנראה כמו אקדח וקראו לו לעצור. שוטרי מג”ב החלו לרדוף אחר החשוד, כך לפי המשטרה, בעודם יורים לעברו. אך על פי סוכנות הידיעות הפלסטינית “ואפא”, ההרוג הוא צעיר בעל צרכים מיוחדים: איאד אלחלאק, תושב שכונת ואדי ג’וז בן 32. בעת האירוע הוא היה בדרכו למוסד לבעלי צרכים מיוחדים שבו הוא לומד. בעקבות התקרית, המשטרה סגרה את שערי העיר העתיקה. המחלקה לחקירות שוטרים (מח”ש) הודיעה כי תחקור את הירי.

לדברי ח”כ עופר כסיף (חד”ש – הרשימה המשותפת) “את המקרה היום בירושלים ניתן להגדיר אך ורק כרצח בידי שוטרים. ההסתה ממסדרונות הממשלה עשתה את שלה וכעת כל פלסטיני הוא מחבל עד שהוכח אחרת ו’מחבלים’ מוציאים להורג גם כשהם שרועים על הקרקע או נסים על נפשם. הטרור האמיתי הוא שלטון צבאי, כיבוש, שמבטיח שימשיך להישפך כאן דם מדי יום ביומו”.