restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

ממשלת הימין רוצה להגביל את ההפגנות; הערב: מחאות למען הדמוקרטיה בת”א ובירושלים

25 באפריל 2020

שרים בממשלת הימין הזמנית דרשו אתמול (שישי) להגביל את ההפגנות. בישיבה נרשמם עימות בין השרים לבין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. השרים שאלו למה לא להגביל הפגנות, ומנדלבליט השיב – בצעקות של ממש – שתקנות החירום לא יגבילו את ההפגנות. לדבריו, “אם רוצים להגביל – להעביר חקיקה דרך הכנסת.”

יצוין שהערב יתקיימו שתי הפגנות נגד ממשלת הימין, הישנה וזו העומדת לקום בתמיכת בני גנץ ועמיר פרץ. תנועת “הדגלים השחורים” תקיים הפגנה נוספת בשעה 19:30 בכיכר רבין בתל אביב ובאותה שעה תתקיים עצרת בכיר פריז, שבקרת מעונו של ראש הממשלה הזמני, בנימין נתניהו. “ההפגנה מגיעה בהמשך להפגנה מתחילת השבוע והחתימה של בני גנץ וגבי אשכנזי על הסכם הכניעה לנתניהו”, נכתב בהודעה שפרסמה התנועה.

העצרת שתתקיים בכיכר רבין תעמוד בסימן “לא להסכם הכניעה – כן לדמוקרטיה”. עוד ציינו המארגנים כי המחאה המתמשכת היא נגד “ההסכם שמקים את אחת הממשלות המפלצתיות והמושחתות בעולם המערבי, דורס את הכנסת והדמוקרטיה – הוא איום על קיומה של הדמוקרטיה הישראלית”. המארגנים קוראים לציבור הרחב “להגיע ולהילחם על קיומה של ישראל כדמוקרטיה, בצורה ששומרת על הבטיחות והבריאות”. בהפגנה שנערכה ביום ראשון האחרון, בהשתתפות אלפי מפגינים, רחבת כיכר רבין סומנה באיקסים כדי להבטיח שהמשתתפים באירוע ישמרו על מרחק של 2 מטרים אחד מהשני, בהתאם להוראות משרד הבריאות.

מאות לקחו חלק אתמול בהפגנת התנועה לאיכות השלטון בדולפינריום בתל אביב. לדברי יו”ר התנועה, עו”ד אליעד שרגא, “ההסכם הקואליציוני מפורר את שיטת המשטר בישראל. יביא להרס הועדה לבחירת שופטים, הרס ועדות הכנסת ופגישה ישירה בדמוקרטיה”.