restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מק”י וחד”ש: ח”כ עבאס מלבין את טרור מליציות המתנחלים בשטחים הכבושים

19 בדצמבר 2021

המפלגה הקומוניסטית הישראלית (מק”י) והחזית הדמוקרטית לשלום ולשוויון (חד”ש) קראו אמש (מוצ”ש) לרע”מ לצאת מן הממשלה: “אמירותיו של יו”ר רע”מ ח”כ מנסור עבאס מלבינות את הטרור של מליציות המתנחלים בשטחים הכבושים. מפעל ההתנחלויות הוא פשע מלחמה לכשעצמו, והוא הצידוק להמשך הכיבוש. בשנים האחרונות ישנה עליה תלולה בפשעי המתנחלים כלפי הפלסטיני בגדה – מנתוני מערכת הביטחון מתברר כי ב-2019 תועדו 363 מעשי פשיעה לאומנית של יהודים נגד פלסטינים בגדה, כאשר ב-2020 זינק המספר ל-507. במחצית הראשונה של 2021 בלבד תועדו 416 מעשי פשיעה לאומנית של יהודים נגד פלסטינים בגדה — יותר ממספר מעשי הפשיעה הלאומנית בשנת 2019 כולה.”

עוד טענו: “אמירותיו של ח”כ עבאס באות בהמשך למדיניות של רע”מ להכשרה של מפעל ההתנחלויות והשלמה עם הכיבוש ועוולותיו היומיומיות כלפי העם הפלסטיני. בהמשך להצבעה בעד תקציב הביטחון והזרמת תקציבי עתק להתנחלויות ובמשך להצבעה בשבוע שעבר על חוקים מסוכנים ואנטי דמוקרטיים שמאפשרים למשטרה להיכנס לבתי אזרחים ללא צו משפטי. ובמקביל, מתגלה יום אחרי יום עליבותם של ‘ההישגים ההיסטוריים’ של רע”ם בתחום האזרחי – שרת הפנים הודיעה לפני מספר ימים שחוק החשמל לא יחול על הנגב ולא יפתור את בעייתם של עשרות אלפי בתי אב שאינם מחוברים לחשמל. עוד מתברר שההחלטה הממשלתית 550 באה בהמשך להחלטה הקודמת 922 ואין בה הישגים משמעותיים לציבור האזרחים הערבים”.

לסיום נמסר: “אמירותיו של ח”כ עבאס אינן תקלה או פליטת פה, אלא ביטוי להתנערות של רע”מ מכל מחויבות לסיום כיבוש ולהשלמתה עם מדיניות ההתנחלויות והסיפוח וסיכול הקמת מדינה פלסטינית על גבולות 4 יוני 1967 לפי החלטות האו”ם. משחקי התפקידים וההבהרות של מנהיגי רע”ם והפלג הדרומי של התנועה האסלאמית לא יצליחו לרמות את הציבור ולחפות על מדיניות הממשלה. אנו קוראים לרע”ם לצאת מייד מהממשלה הגרועה הזאת שממשיכה לפגוע בעם הפלסטיני, בציבור הערבי בישראל ובכל אזרחי המדינה.”