restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מק”י: מלחמה עם איראן תהיה אסון לאזרחי ישראל ולכל עמי האזור

3 באוגוסט 2012

הלשכה הפוליטית של מק”י מזהירה מהסכנה האיומה של מלחמה אזורית חדשה, עקב תכניות נתניהו וברק לתקוף את איראן. ממשלת נתניהו-ברק מובילה את העם בישראל ואת עמי האזור למלחמה חסרת-תקדים בסכנותיה ובחומרתה. אפילו ראשי מערכות הביטחון השונות בישראל, בעבר ובהווה, מזהירים בגלוי כי מלחמה יזומה נגד איראן עלולה להמיט אסון על ישראל. למרות זאת, ולמרות הביקורת וההתנגדות מצד דעת הקהל ומנהיגים בולטים בעולם, נתניהו וברק ממשיכים לקדם תכניות מסוכנות ועלולים לסבך את האזור כולו במלחמת חורבן איומה.

אנחנו קובעים בדאגה כי נתניהו וברק שוברים כל שיא בהרפתקנות מדינית וביטחונית וכי הם מפקירים את חיי האזרחים בישראל, יהודים וערבים, להרס נורא. חמור במיוחד השימוש המתוכנן בסבלם של תושבי ישראל – נוכח התגובה הצפויה למתקפה הישראלית – כדי לגרור למלחמה כוחות ומעצמות נוספות. קידום הרפתקת הדמים המסוכנת הזו נעשה על מנת לחמוק גם מהצבת שאלת שלום הישראלי-פלסטיני בראש סדר היום בישראל ובאזור וגם כדי לחמוק מהדרישות לצדק חברתי ולתקציב חברתי בתוך ישראל, תוך הצבת סדר יום לאומני-מלחמתי במקומם. מדאיג גם ניסיונו של נתניהו להשפיע, באמצעות תכניות המלחמה, על הבחירות בארצות הברית. הסכנה איומה – אבל אינה גזירת גורל. חיוני, ועדיין ניתן, למנוע את המלחמה. בשעה גורלית זו אנחנו קוראים למפלגות האופוזיציה, לאישים פוליטיים לאנשי רוח, אקדמיה ותקשורת, לתנועות ולכוחות בחברה הישראלית, ואפילו לגורמים שפויים בתוך הממסד השלטוני, לפעול יחד נגד יוזמת המלחמה. אנחנו קוראים להתגייסות רחבה לפעולה ציבורית נגד המלחמה.

הלשכה הפוליטית קוראת לכל מוסדות המפלגה, בנק”י וחד”ש, לכל חברי המפלגה ואוהדיה, להציב את סוגיית המאבק נגד המלחמה האזורית בראש סדר יומנו. אנחנו קוראים לכל פעילי המחאה החברתית להשמיע קול ברור נגד המלחמה, על בסיס ההבנה שמעבר לכל נזקיה האחרים, מלחמה אזורית תיפגע קשות במאבק לשינוי חברתי ולצדק חברתי בישראל. מלחמה אזורית וצדק חברתי לא יכולים להתקיים יחד.

אנחנו קוראים לכל כוחות השמאל והכוחות המתקדמים באזור ובעולם להשמיע קול חזק של התנגדות, וליזום פעולות מחאה כדי לגייס את דעת הקהל ואת ממשלות העולם נגד יוזמת המלחמה של נתניהו וברק. עתידם של עמי האזור, ובכללם גם של אזרחי ישראל, לא יהיה במלחמות השמדה איומות ובתוקפנות אלא בדיוק בהליכה בכיוון ההפוך – במהלך לשלום כולל ויציב במזרח התיכון ובמרכזו שלום ישראלי-פלסטיני על בסיס יוזמת השלום הערבית והחלטות האו”ם. מלחמות לא יכולות לחסל נשק גרעיני, אלא רק הסדר כולל של פירוז המזרח התיכון כולו מנשק גרעיני ומנשק להשמדה המונית בכלל. בהקשר זה, אנו דורשים מממשלת ישראל לחתום על האמנה לאי-הפצת הנשק הגרעיני.

למען העתיד, למען החיים, נעצור את המלחמה!

חד”ש קוראת להתגייסות נגד המלחמה עם איראן

הממשלה ממשיכה בהכנות לתקיפה, האזרחים לא מוגנים