restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

משלחת חד”ש ביקרה במסגד שהוצת

5 באוקטובר 2011

“חד”ש סולידרית עם תושבי טובא-זנגריה, הזועמים וכואבים את שריפת המסגד בידי ביריוני הימין הקיצוני” – אמר ח”כ עפו אגבריה לקהל הרב שנאסף ליד המסגד, במהלך ביקורה ביום שלישי, ה-4 באוקטובר, של משלחת חד”ש במסגד המפויח.

בהמשך דבריו הדגיש ח”כ אגבריה, כי מאחורי החבלה במסגד א-נור בטובא זנגריה עומדים חוגי ימין מסוכנים. הוא הזהיר את ממשלת הימין בראשות נתניהו ממשחק באש הגזענות, ותבע ממנה להפסיק את החיפוי הניתן לקיצונים הפוגעים בערבים שוב ושוב. החקיקה הגזענית והאנטי-דמוקרטית, אמר, היא חומר בעירה חזק, העלול להבעיר את ישראל כולה.

אגבריה הוסיף, כי אין זו הפעם הראשונה שקיצונים מחללים מסגד בישראל ובגדה במטרה לזרוע בהלה וסכסוך דתי. הוא הזכיר את הפשע שביצע לפני כמה זנים החייל נתן זאדה, אשר ירה למוות בנוסעי אוטובוס בשפרעם.

במשלחת חד”ש השתתפו, נוסף לח”כ אגבריה, גם איימן עודה, מזכיר חד”ש; מאג’ד אבו-יונס, מרכז מזכירות מק”י וחבר סיעת חד”ש בהסתדרות; ג’מאל טרבייה וחסן בשיר, שכיהנו בעבר כראשי עיריית סחנין; ושפיק ג’השאן.

יום קודם לכן פרסם ח”כ חנא סוייד (חד”ש) הודעה, בה הוא מדגיש את חומרת ההצתה של המסגד בטובא-זנגריה. סוייד הוסיף, כי חד”ש התריעה שההסתה הגזענית נגד האזרחים הערבים תוביל לאלימות פיסית נגדם. הוא תבע מהמשטרה לגלות את מבצעי הפשע ולהעמיד לדין את הפרובוקטורים ואת אלה העומדים מאחוריהם.