restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

מתמחים מחו בבתי החולים בעקבות הדחייה בקיצור התורנויות; יפגינו במוצ”ש מול ביתו של בנט

6 באפריל 2022

עשרות מתמחים, סטאז’רים וסטודנטים לרפואה הפגינו הבוקר (רביעי) בבתי החולים שערי צדק בירושלים והעמק העפולה, בעקבות הדחייה בקיצור התורנויות ונגד המתווה המוצע ע”י משרד האוצר, וקראו לקצר את התורנויות בהתאם לצו של שרת הכלכלה. המוחים, חברי ארגון המתמחים “מרשם” הצטרפו למחאה שהחלה אתמול במספר בתי חולים ברחבי הארץ, ובהמשך צפויות מחאות בבתי חולים נוספים.

ביום שישי האחרון נכנס לתוקפו הצו המחייב את קיצור התורנויות ל-18 שעות, אך עקב מחלוקות בין משרדי הממשלה, ההסתדרות הרפואית ומנהלי בתי החולים על אופן יישומו ואופי המתווה, פסק בג”ץ בהסכמה עם המדינה לדחות את יישום המתווה עד ל-11 באפריל.

בארגון המתמחים “מרשם” מתנגדים לכוונה להוציא לפועל את מתווה קיצור התורנויות של 22 שעות, הכולל “מנוחה” של המתמחים בביה”ח, ודורשים ליישם את המתווה של משרד הבריאות שמקצר את התורנויות מ26 ל18 שעות בתוכנית של 16+2.

חברי “מרשם” מתכוונים להמשיך במחאה ובמוצאי שבת צפויים המתמחים להפגין מול ביתו של ראש הממשלה נפתלי בנט ברעננה, בקריאה שיתערב לטובת יישום המתווה של משרד הבריאות כפי שהובטח להם על ידו בעבר.

ממרשם נמסר: “אנחנו נגיע להפגין ליד הבית של ראש הממשלה, זה שצריך לקבל את ההכרעה בנושא כחלק מניסיונות הפשרה של הימים האחרונים – כתוצאה מההליך בבג”ץ. אנחנו נבקש להזכיר לו את כל מה שהממשלה הבטיחה לנו! ונדרוש ממנו למלא אחר התחייבויות הממשלה ולפעול לקיצור התורנויות במתווה של 16+2 – ולא דקה יותר – בדיוק לפי ההיתר! כל מתווה אחר הכולל “מנוחה” למתמחים, בתוך כתלי ביה”ח, הוא פייק מתווה ופייק קיצור תורנויות!”. “יידעו כל חברי הממשלה הנוגעים לדבר – אנחנו נילחם עד טיפת הדם האחרונה”, הדגישו.

עוד בנושא: