restbet restbet tv restbet giriş restbet restbet güncel restbet giriş restbet restbet giriş restizle betpas betpas giriş pasizle betpas betpas giriş pasizle iskambil oyunları rulet nasıl oynanır blackjack nasıl oynanır evden eve nakliyat malatya rent a car malatya rent a car parça eşya taşıma evden eve nakliye şehirler arası nakliyat ofis taşıma sex shop istanbul sex shop ataşehir sex shop eşya depolama uluslararası nakliyat ev depolama nakliyat eşya depolama tuzla eşya depolama eşya depolama fiyatları depolama istanbul eşya depolama şirketi ofis taşıma bostancı nakliyat üsküdar nakliyat şehirler arası nakliyat şehirler arası nakliyat ücretleri şehirler arası nakliyat

סקר ערוץ 12: רוב הישראלים מתנגדים לסיפוח השטחים הפלסטינים הכבושים

9 ביוני 2020

רוב הציבור מתנגד לסיפוח השטחים הכבושים. כך עולה מסקר שתוצאותיו פורסמו אמש (שני) בחדשות 12. 46% מהמשיבים אמרו כי הם מתנגדים למתווה טראמפ לסיפוח שטחים, בהם 25% ענו שהם מאוד מתנגדים ו-21% די מתנגדים. 34% השיבו שהם תומכים במתווה – בהם 25% די תומכים ו-9% השיבו שהם תומכים מאוד במהלך כזה. 20% מהמשיבים לא להביע עמדה. על כך העירה ח”כ עאידה תומא-סלימאן (חד”ש – הרשימה המשותפת)  “הציבור בישראל – למרות כל השקרים והתעמולה של השלטון – לא רוצה סיפוח. נכון, לא כולם היו בכיכר רבין בשבת, אבל אם יותר ויותר יצאו מהבתים אנחנו יכולים ביחד להדוף את הסיפוח”.

מתוך כך, הכתב המדיני של חדשות 13, ברק רביד, חש, אמש במהדורת החדשות  ששגריר ארה”ב דייויד פרידמן פועל להחשת הסיפוח ואף השתתף בפגישה שנערכה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר הביטחון בני גנץ ושר החוץ גבי אשכנזי בנושא. יו”ר הכנסת יריב לוין גם הוא השתתף בפגישה. לדברי רביד קיימים חילוקי דעות בין הצדדים ושגריר ארה”ב מנסה לתווך ביניהם על מנת לקדם את המהלך.

עוד פורסם אתמול בחדשות 12 סקר נוסף שבדק את עמדות הציבורי לגבי ההצבעה לכנסת.

אילו הבחירות היו מתקיימות עבור היום, הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה המפלגה הגדולה בישראל בפער דרמטי על פני המפלגות האחרות, בהיעדר אלטרנטיבה שלטונית: 40 מנדטים – כשהסיעה השנייה בגודלה בכנסת לפי הסקר היא הרשימה המשותפת עם 15 מנדטים.  על פי נתוני הסקר, מפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ, ששניים מחבריה מכהנים כשרים בממשלת הימין, לא עוברת את אחוז החסימה וזוכה ל-1.9 אחוזי תמיכה בלבד. פלג נוסף של האיחוד העבודה-גשר-מרצ שלא עובר הוא גשר של אורלי לוי-אבקסיס שזוכה ל-0.5 אחוזי תמיכה.